Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش نشان می‌دهد که در طول ۲ سال گذشته، ۱۰ هزار مورد آزار جنسی در اراضی اشغالی روی داده است.

خبرگزاری میزان - گزارش جدید «کنست» رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از ۸ هزار و ۵۰۸ مورد تخلفات جنسی گزارش شده علیه زنان در اراضی اشغالی طی سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۲۰ مربوط به قربانیان زیر ۱۷ سال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «جروزالم پست»، این گزارش «کنست» رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی «منع خشونت علیه زنان»، تهیه شده است.

این گزارش نشان می‎دهد که بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، بیش از ۱۰ هزار پرونده جرایم جنسی با یک قربانی ثبت‌ شده در اراضی اشغالی باز شده است؛ همچنین با حدود ۵ هزار و ۲۰۰ پرونده در سال ۲۰۱۹ و تعداد مشابه در سال ۲۰۲۰، تفاوت قابل‌ توجهی در تعداد پرونده‌های ثبت شده در طی این ۲ سال مشاهده نشده است.

اما با وجود اینکه تعداد پرونده‌ها تقریباً ثابت باقی مانده، اما تعداد موارد جرایم جنسی افزایش یافته است و تعداد جرایم در هر مورد ۵ درصد افزایش یافته است.

در حالی که در سال ۲۰۱۹، در مجموع ۴ هزار و ۱۶۰ آزار جنسی ثبت شده، اما در سال ۲۰۲۰ این تعداد به ۴ هزار و ۳۴۰ مورد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: «شیمون پرز» متهم به آزار جنسی منشی خود شد آتش سوزی در منطقه صنعتی اراضی اشغالی

این گزارش در بخش دیگری می‎افزاید «مرد‌ها اکثریت مطلق مظنونان پرونده‌های پلیس در زمینه جرایم جنسی با قربانیان ثبت‌ شده را، بدون توجه به سن یا جنسیت قربانی، تشکیل می‌دهند.»

تا ماه آگوست سال جاری، زمانی که این تحقیق انجام شده است، ۷۰ درصد از جرایم جنسی گزارش شده در اراضی اشغالی بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ مربوط به مظنونی بوده که دستکم یک پرونده دیگر علیه آن‌ها در اداره پلیس رژیم صهیونیستی ثبت شده بود.

بیش از نیمی از مظنونان نیز دستکم ۳ پرونده قبلی داشته‎اند و ۳۴ درصد از مظنونان بیش از ۷ پرونده باز علیه آن‌ها تشکیل شده بود.

گزارش «کنست» رژیم صهیونیستی، همچنین می‎گوید که تعداد قابل توجهی از پرونده‌های باز شده در دو سال گذشته هنوز مورد بررسی قرار نگرفته، بسته نشده و هنوز در حال بررسی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت حقوق بشر اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی جرایم جنسی آزار جنسی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در نتیجه تداوم نبرد از سوی گروه های مقاومت در چندین جبهه مختلف دچار مشکلات عدیده ای شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی در این باره نوشت که پیامدهای تداوم عملیات های حزب الله لبنان موجب بحرانی شدن وضعیت مسکن در اسرائیل به ویژه در شمال آن شده است.

براین اساس، در ماه های اخیر با تداوم عملیات های مرزی مقاومت لبنان، رخواست برای خرید و اجاره مسکن در شمال اراضی اشغالی به شدت کاهش یافته است.

در همین رابطه یکی از فعالان بازار مسکن در اراضی اشغالی گفت: هر اندازه شهرک ها به نقاط صفر مرزی نزدیک تر باشد، میزان تهدیدات علیه آن و همچنین تیره و تار بودن آینده آن بیشتر می شود.

وی افزود: این مساله باعث شده که قیمت مسکن و همچنین حجم معاملات مسکن در این مناطق کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که در شهرک کریات شمونا معاملات مسکن در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به میزان ۹۷.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

براین اساس، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در شهرک کریات شمونا تعداد ۸۷ معامله مسکن انجام شده بود اما این میزان در سال ۲۰۲۳ تنها به ۳ معامله مسکن رسیده است.

همچنین در شهرک شلومی در نقاط مرزی اراضی اشغالی میزان معاملات مسکن کاهش ۹۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.

در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی نیز میزان معاملات مسکن در همین دوره زمانی به میزان ۸۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 6091322 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند