Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:30:42 GMT

کرسی زغالی خانه‌ای را در کاشان به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۷۸۴۹

کرسی زغالی خانه‌ای را در کاشان به آتش کشید

ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کرسی زغالی منجر به آتش سوزی در یک منزل مسکونی شد که این حادثه مصدومی نداشت.

روح الله فدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی، آتش سوزی در زیر زمین منزل مسکونی در بلوار مادر را گزارش کرد که دو دستگاه خودرو از تیم های اطفاء حریق ایستگاه شماره دو این سازمان به موقعیت فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های آتش نشانی با حضور به موقع در محل، عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کرده و سپس موقعیت محیط حادثه را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه ساز را برطرف کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در بررسی‌های اولیه علت حادثه استفاده از زغال به صورت ناایمن در گرم کردن کرسی تخمین زده شد، اما علت دقیق آن توسط کمیته علت یابی سازمان اعلام خواهد شد. 

فدایی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، بسیاری از شهروندان برای گرم شدن محیط یا به طور نمادین  اقدام به برپایی کرسی می کنند که ممکن است به علت عدم رعایت اصول ایمنی و غیر استاندارد بودن دستگاه‌ها و یا روشن گذاشتن آنها در زمان استفاده نکردن از دستگاه، منجر به حادثه شود.

وی توصیه کرد: شهروندان با رعایت آموزش‌های ایمنی، قبل از برپایی وسایل گرمازا از جمله کرسی های برقی نسبت به ایمنی لوازم گرمایشی اطمینان حاصل کرده و در زمان خروج از منزل حتما از برق خارج کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زغال آتش سوزي آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان