Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، جشنواره بین‌المللی فصلی «آرتونیست»، یک جشنواره مردمی است که طی یک سال گذشته با سیاستگذاری عده ای از هنرمندان کارتونیست، عکاس و گرافیست مطرح از سراسر جهان شکل گرفته است.
این جشنواره تا به امروز چهار دوره از فعالیت خود را در قالب کارتون با حضور ۵۵ هنرمند از کشورهای مختلف با موفقیت به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عوامل اجرایی جشنواره آرتونیست، برای حضور بیشتر هنرمندان جهان، در دوره پنجم خود (تابستان ۱۴۰۰ ) دو بخش «عکس» و «پوستر» را به جشنواره اضافه کردند و در پنجمین دوره جشنواره آرتونیست، تعداد چهار هزار و ۷۸۴ اثر از هزار و ۲۵۰  هنرمند ۶۵ کشور جهان در سه قالب کارتون، پوستر و عکس به دبیرخانه جشنواره رسید.
داوران جشنواره پس از بررسی آثار هنرمندان رضا معتمدی هنرمند نیشابوری را در بخش عکس حایز رتبه برتر شناختند و نشان طلای این جشنواره بین المللی را به وی تقدیم کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جشنواره بین المللی عکاسی هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود