Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد نسبت به قطع همکاری این باشگاه با اولگنار سولسشایر واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (یکشنبه) در پی تداوم نتایج ضعیف منچستریونایتد در رقابت‌های مختلف فصل جاری که آخرینش شکست تحقیرآمیز 4 بر یک مقابل واتفورد پایین جدولی بود، به طور توافقی قرارداد اولگنار سولسشایر را فسخ کرد و به همکاری‌اش با این مربی نروژی پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه انگلیسی، مایکل کریک را به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ معرفی کرده تا گزینه‌ای را برای هدایت موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل انتخاب کند.

 کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در واکنش به قطع همکاری این باشگاه با سولسشایر، در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «زمانی که برای اولین بار به اولدترافورد آمدم او مهاجم من بود و از زمانی که به منچستریونایتد بازگشتم او مربی من بود، اما فراتر از هر چیز، اوله یک انسان برجسته است. برایش بهترین‌ها را در آنچه که زندگی برایش در نظر گرفته است، آرزو می‌کنم. موفق باشی دوست من! تو لیاقتش را داری!».

واکنش انریکه به شایعه احتمال حضورش در منچستریونایتد

این مربی نروژی که در ماه دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، در این مدت در 168 بازی هدایت من‌یونایتد را برعهده داشت و آمار 91 برد، 37 تساوی و 40 باخت (54.17 درصد برد) را از خود برجای گذاشت.

از زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن، اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی آژاکس، برندان راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی و خولن لوپتگی سرمربی فعلی سویا به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشایر در من‌یونایتد یاد شده است.

رونالدوی 36 ساله این فصل در 14 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 9 گل‌زده، دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائوریسیو پوچتینو زین الدین زیدان اولگنار سولسشایر کریستیانو رونالدو منچستریونایتد مائوریسیو پوچتینو زین الدین زیدان اولگنار سولسشایر کریستیانو رونالدو منچستریونایتد سرمربی فعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند