Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس اماکن تهران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و شیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم‌هایی از مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌ها، ۳۰ آبان ماه از تعدادی سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران به ۳ قهوه خانه مشکوک شدند و که در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدی سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده که با هماهنگی قضائی واحدهای صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متصدی این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع دوباره ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 5358192 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر مرادی پلیس اماکن پلمب قهوه خانه قلیان شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هفته بسیج قوه قضاییه پلیس راهور ناجا طرح زمستانه پلیس سازمان تامین اجتماعی علیرضا زاکانی شرکت مترو تهران ترافیک سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان