Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:04:59 GMT

اختلاف مالی عامل آدم‌ربایی ۸ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۰۸۷

اختلاف مالی عامل آدم‌ربایی ۸ میلیاردی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ آدم ربا که به دلیل اختلافات مالی دست به این جرم زده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ۱۵ مهر ماه امسال مردی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه و از ربوده شدنش توسط سرنشینان ۲ پراید شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرده بود، از محل کارم در خیابان اشرفی اصفهانی خارج شدم که ناگهان ۴ مرد ناشناس سوار بر ۲ خودروی پراید نقره‌ای و سفید با تهدید چماق مرا به زور سوار یکی از خودروها کرده و به سمت اسلامشهر حرکت کردند، آن‌ها مرا به اتاقکی متروکه برده و در آنجا حبس کردند، بعد از ساعتی به سراغم آمده و با تهدید مرا مجبور کردند ۴ فقره سفته به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و یک برگ رسید به مبلغ ۴۱۲ میلیون تومان و سه برگه چک سفید را امضا کنم و ۳۰۰ هزار تومان پولی که همراهم بود و گوشی تلفن آیفون و مدارک شناسایی ام را سرقت کردند، در نهایت آن‌ها مرا در بیابان‌های اطراف شهرک واوان در محدوده اسلامشهر رها کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید

آدمربایی با انگیزه اختلاف خانوادگی

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به محل ربایش شاکی اعزام شدند و پس از انجام تحقیقات کامل و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته اطراف محل ربوده شدن مرد جوان، شماره پلاک خودروی آدم ربایان به دست آمد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه تحقیقات هویت مالک خودرو شناسایی و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مالک خودرو به نام «پیام» روز حادثه با شخصی به نام «بهروز» ملاقات داشته است؛ «بهروز» حسابدار سابق شرکت پخش غذایی شاکی بوده که با وی اختلاف مالی پیدا کرده، در نتیجه با بدست آمدن سرنخ‌هایی از متهمان، پس از هماهنگی‌های با مرجع قضائی، «پیام» و «بهروز» هر ۲، بازداشت شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با دستگیری ۲ متهم پرونده؛ ۲ همدست دیگر او نیز بازداشت شدند، متهمان در تحقیقات تکمیلی به آدم ربایی به دلیل اختلاف مالی اعتراف کردند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو آدم ربایی اختلافات مالی پلیس دستگیری اخبار حوادث پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)