Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی پور سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر اعلام واژگونی یک دستگاه میکسر حامل بتن در جاده خضرآباد ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی یزد بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه را با امکانات کامل و یک دستگاه جرثقیل سنگین به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پور در مورد جزئیات این حادثه افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که راننده در وضعیت خطرناک و ناایمنی بین آهن‌پاره‌های خودوری واژگون شده محبوس شده که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد است.

سرپرست سازمان آتش نشانی یزد در پایان گفت: آتش‌نشانان پس از تثبیت خودرو و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد نجات جنازه راننده را از داخل کابین کامیون خارج کرده و برای سیر مراحل قانونی به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی آتش نشانی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی گفت: شامگاه دوشنبه 3 اردیبهشت‌، ساعت 23:22 آتش‌سوزی آپارتمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه 18 نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم