Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران و تیم اکسون گفت: خوشبختانه با اقداماتی که برای توسعه ورزش صورت گرفته شاهد اعتماد به نفس بانوان و موفقیت بسیاری از آنها در رشته‌های مختلف بودیم.

به گزارش برنا، سارا اعتماد بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درخصوص موفقیت‌های به دست آمده توسط بانوان ورزشکار اظهار داشت: خوشبختانه با اقداماتی که برای توسعه ورزش صورت گرفته شاهد اعتماد به نفس بانوان و موفقیت بسیاری از آنها در رشته‌های مختلف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان ما به این خودباوری رسیده‌اند که پا به پای آقایان برای کشور افتخارآفرینی کنند و روی سکو بروند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در موفقیت ورزش بانوان تاثیرگذار بود حمایت‌های صورت گرفته است که درحال حاضر شاهد هستیم در وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی خوبی برای بانوان انجام می‌شود و جایگاه بانوان به شکل ویژه دیده می‌شود. حاصل این حمایت ها باعث شده به موفقیت ها و دستاوردهای چشم گیری بانوان دست پیدا کنند.

بازیکن تیم بسکتبال اکسون خاطرنشان کرد: برای مثال در رشته بسکتبال که ما فعالیت می کنیم بعد از چندین سال دوری از میادین بین المللی درحال حاضر با اقتدار در مسابقات برون مرزی حاضر می شویم و تیم بسکتبال ما با وجود اینکه حدود سه سال است در مسابقات بین المللی شرکت می کند ولی با توجه به پتانسیل فنی بالایی که بازیکنان دارند توانسته اند نمایش قابل قبولی از خود نشان دهند.

اعتماد اظهار داشت: بسکتبال بانوان ایران با برنامه ریزی مناسب و با حمایت های صورت گرفته به زودی به یکی از قدرت های آسیا تبدیل خواهد شد و می‌توانیم در قاره کهن حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی اعتماد به نفس وزارت ورزش و جوانان بسکتبال ایران آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری