Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:08:57 GMT

«بسیجیان» همراهان همیشگی معلمان هستند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۳۳۸

«بسیجیان» همراهان همیشگی معلمان هستند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی، ضمن «گرامیداشت هفته بسیج»، بر نکوداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی  به مناسبت «گرامیداشت هفته بسیج»، پیامی را صادر کرد که متن پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش، آمده است: آموزش و آموختن همان شغل شریفی است که  معلمان را در غایت اشتیاق، راهی مسیر اندیشه و اندیشیدن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند آغاز این مسیر سبز و خلق بالندگی ،به قدم علم آفرین معلّم بستگی دارد، بی‌تردید پایان این راه رستگاری و ایجاد پاکی و پایداری در آن، به قدم امیدآفرین و انگیزه بخش افراد مؤمن و امینی بستگی دارد که «بسیجی» نام دارند.

«بسیجیان» آن خادمان بی قیل و قال و ساعی و صبوری هستند که به یقین استقرار و استمرار امید و انگیزه در جامعه، حاصل سعی صادق و صبر صالح آنان است.

«بسیج» و «بسیجیان» همدلان و همراهان همیشگی معلمان هستند و امر خطیر تعلیم و تربیت و نیز ایران و ایرانی به وجود گرامی آنها محتاج مشتاقند.

جستاری مجمل اما مجدّ بر فلسفه  وجودی بسیج، مؤیّد این نکته  حیاتی است که رسالت سترگ نهاد بسیج، به ویژه بسیج فرهنگیان، درک دقیق زمانه و اقتضائات آن، توجه مدقّقانه به منویات مقام معظّم رهبری، تجلّی یافته در بیانیه گام دوم انقلاب، ارتقای دانش و اعتلای بینش، تجهیز خود به دانایی و توانایی روز، بهره جستن بهنگام و متبحرانه از بسترهای نوین علمی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، با هدف متعالی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و محافظت از دستاوردها و اثرات و ثمرات برازنده آن است.

به عنوان خادم کوچک ملّت بزرگ ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت ضمن گرامیداشت هفته بسیج و نکوداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید و پاسداشت مجاهدتهای جانبازان و آزادگان بسیجی و تکریم خانواده‌های معظّم آنان، از همه کسانی که دل در گرو آزادی و آبادی ایران اسلامی دارند، به ویژه جامعه فهیم فرهنگیان، دانشگاهیان، حوزویان، فرهیختگان، هنرمندان و سایر صاحبان اندیشه، مجدانه می‌خواهم در غایت دقت و ظرافت و با استفاده جامع و جاذب از ظرف و ظرفیت فرهنگ، هنر و رسانه، از بسیج، نه به  عنوان یک رویکرد صرفاً نظامی، که آغاز و پایانی دارد،که به مثابه یک فرهنگ که در جاری زمان، جان هارا می آموزاند، بهره ها ببرند تا از این طریق بتوان آموزه‌های زنده و ارزنده  فرهنگ جهد و جهاد را بیش از پیش به نسل نوخاسته  انقلاب منتقل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر