Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا از بنیاد احسان، سعید سلیمانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه این کلاس‌های هوشمند از راه دور افزود: به همین منظور امروز تفاهم‌نامه تجهیز ۳۰ کلاس هوشمند موسوم به طرح آشتی با تحصیل یا «آبا» در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل آموزش و پرورش استان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مجموع قرار است در طرح آبا که با محوریت تجهیز ۱۰۰ کلاس هوشمند آموزش از راه دور مطرح شده است، در مرحله اول در این استان ۱۵ کلاس و در فاز دوم تا پایان سال این تعداد به ۳۰ کلاس برسد.

مدیرعامل بنیاد احسان اضافه کرد: در زمینه توانمندسازی معلمان نیز آمادگی لازم برای اجرای طرح وجود دارد و با این تفاهم این اقدام در قالب گروه‌های مردمی آغاز خواهد شد.

سلیمانی تاکید کرد: مساله بازماندگان از تحصیل مورد تمرکز بنیاد احسان در قرارگاه عدالت آموزشی است و موضوع استفاده از گروه ها و معلمان جهادی در این زمینه بسیار موثر بوده است.

حمیدرضا رخشانی‌مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: بنیاد احسان نهضت مدرسه یاری را آغاز کرده و این بسیار مغتنم و قابل تقدیر است. فعالیت های گسترده این بنیاد در آموزش و پرورش کمک شایانی به عرصه آموزش و پرورش کرده است.

در این مراسم دو تفاهم نامه در خصوص اجرای طرح آبا و احداث ۳۰ کلاس هوشمند در دو فاز و طرح توانمندسازی معلمان امضا شد. همچنین در حاشیه این رویداد ۲ مدرسه از مدارس طرح آبا به صورت ارتباط از راه دور افتتاح شد و از معلمان و دانش‌آموزان فعال در عرصه عدالت آموزشی تقدیر به عمل آمد.

بنیاد احسان در این استان در حوزه لوازم التحریر هم امسال مثل سال‌های گذشته اقدام به حمایت از دانش آموزان آسیب دیده کرده و ۱۲ هزار بسته وسیله آموزشی به دانش‌آموزان کم برخوردار اهدا شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آموزش از راه دور بازگشایی مدارس مدرسه سازی پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آموزش از راه دور سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آموزش از راه دور بازگشایی مدارس مدرسه سازی سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش بنیاد احسان کلاس هوشمند راه دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت