Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، هیئتی از قرقیزستان به رهبری «تویگونبای عبدیکاراف»، مدیر کمیسیون دولتی امور مذهبی قرقیزستان در سفر به شهر تاشکند، با «سدیک توشبویف»، رئیس کمیته امور مذهبی کابینه وزیران ازبکستان دیدار و در مورد تقویت روابط بین ادارات، تبادل تجربیات و ارائه ارزش‌های اصیل اسلام سنتی به مردم گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار «ضمیر راکیف»، رئیس اداره معنوی مسلمانان قرقیزستان، «عبدیشوکور نارماتوف» رئیس دانشگاه اسلامی قرقیزستان و «نورالدین خلیک نظراف» مفتی ازبکستان نیز حضور داشتند.

طرفین در این دیدار دوجانبه در خصوص تحکیم دوستی بین مردم، تبادل تجربیات و اجرای تفاهم نامه‌هایی که قبلا امضا شده بود، تبادل نظر کردند.

مدیر کمیسیون دولتی امور مذهبی قرقیزستان در این دیدار گفت: تقویت مذهب حنفی و عقیده ماتریدی ضروری است که جوانان علاقه‌مند ما در چنین مؤسسات آموزشی، اصول و عقاید این مذهب را آموزش ببینند و در این زمینه با مفتی بحث و مذاکره کنند.

عبدیکاراف خاطر نشان کرد که مهمترین نکته، تربیت بهترین نیروها است تا مردم در برابر جنبش‌های مذهبی منفی مختلف در امان باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون