Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح «اتقان» به منظور ارتقای توانمندیهای قرآنی آموزگاران و عوامل مدارس ابتدایی، خبرداد.

به گزارش ایسنا، میکائیل باقری اظهار کرد: بر اساس تجربه ای که طی ۲ سال اخیر داشتیم در حوزه قرآن، عترت و نماز میتوانیم ترکیبی از فعالیت های حضوری و مجازی را متصوّر باشیم و نمی توانیم از فرصت فضای مجازی به راحتی عبور کنیم البته همواره معتقدیم تربیت باید در فضای حضوری شکل می گیرد و تربیت در فضای چهره به چهره و نفس به نفس اثرگذاری بیشتری دارد و معتقدیم برای اینکه فعالیت های قرآن، عترت و نماز عمق و سطح پیدا کند باید از ترکیبی از این دو روش استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری با اشاره به برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن،عترت و نماز و ایجاد سرعت در اطّلاع رسانی و ثبت نام این مهم در بستر فضای مجازی به تشریح جزییات این دوره پرداخت و افزود: فعالیتهای قرآن، عترت و نماز در  ۱۷ کانال تخصصی در شبکه شاد عرضه شده است که این کانال ها را ما یک بسته آموزشی، ترویجی و مرجع می دانیم مربیان و اولیاء می توانند با توجه به علاقه  دانش آموزان و فرزندان خود آنها را به یکی از کانال ها سوق دهند که دانش آموز با مراجعه به هر یک از کانال ها می توانند از محتوای تربیتی آن بهره مند شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: طرح «اتقان» با اجرای معاونت آموزش ابتدایی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و با همت کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم و با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و سایر نهاد های قرآنی در سطح تمام مناطق آموزش و پرورش کشور برای آموزگاران و عوامل مدارس ابتدایی در حال برگزاری است که قرار است طی یک برنامه ۳ ساله مهارتهای حرفه آنها را در زمینه آموزش قرآن ارتقاء دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرآن کريم مقطع ابتدایی عترت و نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد