Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:44:34 GMT

مجوز قطعی AFC برای 3باشگاه ایرانی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۴۵۳

کنفدراسیون فوتبال اسیا در حالی اسامی باشگاه‌های دارای صلاحیت برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ را اعلام کرده است که استقلال و پرسپولیس مجوز مشروط دریافت کرده‌اند و سه باشگاه مجوز قطعی گرفتند. ناطقان: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتشار لیست باشگاه‌های دارای مجوز برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها باشگاه‌های فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان مجوز قطعی حضور در این رقابت‌ها را دریافت کردند.

نام استقلال و پرسپولیس هم در این لیست AFC دیده می شود اما حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا تعلیقی و مشروط می باشد. به این معنا که استقلال و پرسپولیس باید تضمین های مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را ظرف سه ماه آینده عملی و جریمه در نظر گرفته شده را پرداخت کنند.

حضور مشروط استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

همچنین کشوری نظیر ژاپن ۵۵ درخواست برای صدور مجوز حرفه‌ای داشته است که تنها ۴ باشگاه آن تأیید شده اند و ۵۰ باشگاه نیز مجوز مشروط دریافت کرده اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی اسامی باشگاه‌های قطعی دارای مجوز در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ و همچنین سهمیه‌های مشروط را اعلام کرده است که جزئیاتی درباره آن نداده است.

باید منتظر ماند کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را چه زمانی رسانه‌ای می‌کند. منبع: مهر برچسب ها: مجوز قطعی ، ای اف سی ، باشگاه ایرانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجوز قطعی ای اف سی باشگاه ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و پرسپولیس لیگ قهرمانان مجوز قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد