Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:43:04 GMT

شهردار تهران: کار بسیجی، خدمت بی منت است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۶۷۴

شهردار تهران: کار بسیجی، خدمت بی منت است

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در همایش بسیجیان شهرداری تهران گفت: آنچه ماندگار است و به ما هویت می دهد موضوع تفکر و فرهنگی است که بسیج از آن برخوردار است، اگر این فرهنگ را در مواضع خود نمایان کنیم پیروز خواهیم بود، چه پیروزی ظاهری بر دشمنان و چه پیروزی باطنی و شهادت و پیوستگی به دریای بیکران رحمت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آنچه برای بسیجی قیمت ایجاد می کند همین تفکر است که بر مبنای بندگی خدا رقم می خورد، افق ما در این مسیر حضرت علی (ع) و حضرت  فاطمه (س) هستند و در رسیدن به این مسیر باید گوی سبقت را از یکدیگر   برباییم و خودمان را از بندگی خدا بهره مند کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: روزی که خرمشهر آزاد شد رزمندگان با همه وجودشان شادی و عزت را برای ملت به ارمغان آوردند، اما امام (ره) بعد از این پیروزی فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد یعنی اینکه مواظب باشید تا دچار غفلت از این موضوع نشوید. 

به گفته وی، در واقع  باید به اثر و یاد خدا در پیروزی توجه کنیم  و در شکست ظاهری نیز دچار انفعال نشویم، باید آنچه به عنوان مسئولیت های خود در تاریخ بر عهده گرفتیم را دنبال کنیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: در عملیات والفجر ۸ صدام با شیوه تقابلی تحت عنوان دفاع متحرک در عراق، مهران را گرفت، ما نیز فاو را گرفته بودیم. مهران آن روز چند خانه خرابه بیش نبود، هر چند گردی از خاک ما به دنیا می ارزد اما فاو با مهران قابل مقایسه نبود، وقتی صدام تبلیغ گسترده ای ناظر به این موضوع و گرفتن مهران انجام داد امام (ره) فرمود که مهران باید آزاد شود. 

وی یادآو شد: با وجود اینکه در آن زمان ۲ عملیات بزرگ یگان های ما را درگیر کرده بود و حتی شناسایی های ما برای آزادسازی مهران ناکامل مانده بود ، اما یک بیان در بین یکی از  بچه ها بود مبنی بر اینکه امام (ره) فرمودند مهران آزاد شود. بنابراین شب اول مهران آزاد شد و شب سوم بچه های ما مشرف به شهر بدره عراق شدند. 

شهردار تهران اظهار داشت: این پیروزی ها به روح بزرگ و الهی بر می گردد، طی ۴۲ سال آنچه از امام (ره) و رهبری می بینیم جز این نیست بنابراین باید متصف به این صفات شویم و باید خودمان را هم مختصات با ایشان کنیم و برای رسیدن به نقطه خدمتگزاری و نوکری مردم  تلاش کنیم.

وی افزود: نقطه خدمتگزاری و نوکری مردم یعنی خدمت بی منت در جهت گره گشایی از زندگی مردم و ساختن یک جامعه الگو و این کار از بسیج بر می آید. باید خودمان را مکلف کنیم که شرایط را آنگونه دنبال کنیم که به اقتضای یک بنده بسیجی از ما انتظار است. بسیج باید منشاء امید و خدمت و بزرگی برای مردم قرار گیرد.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مفتخریم که در هفته بسیج آن هم در مجموعه شهرداری به عنوان یک نهاد خدمتگزار اجتماعی حضور داریم و باید در همه شئون جامعه این خدمتگزاری را برای مردم دنبال کنیم و   امیدواریم رضایت مردم و رهبری معظم انقلاب و حضرات اهل بیت و مافوق همه، خداوند متعال فراهم شود. 

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران

دریافت 5 MB کد خبر 848826 برچسب‌ها شهرداری اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد