Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:21:17 GMT

واکسیناسیون اتباع خارجی در کاشان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۷۵۰

واکسیناسیون اتباع خارجی در کاشان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مسعود خاندایی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان در جلسه کمیته پشتیبانی واکسیناسیون عمومی شهرستان اظهار کرد: استقبال اتباع خارجی برای دریافت واکسن کرونا رضایت بخش بوده که ظرف یک هفته واکسیناسیون اتباع به ۸۴ درصد و تا پایان مهلت مقرر به انجام رسیده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برگزاری ۱۲ جلسه منظم و مستمر برای واکسیناسیون عمومی و کمیته پشتیبانی ستاد کرونا شهرستان کاشان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی در حوزه واکسیناسیون انجام داده اند، ولی رضایتی که حق مردم بوده حاصل نشده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان خاطرنشان کرد: میزان استقبال و مشارکت شهروندان برای واکسیناسیون در سطح شهرستان کاشان رضایت بخش نیست و در صورتی که ۹۰ درصد جامعه واکسینه نشوند احتمال مواجهه با موج جدیدی از ویروس کرونا وجود دارد.

خاندایی در خصوص مقاومت برخی از افراد جامعه برای واکسینه شدن، اضافه کرد: برخی از افراد جامعه با دلایل غیر علمی برای دریافت واکسن مقاومت می‌کنند که این امر سلامت خود، خانواده و شهروندان را به مخاطره می‌اندازد و لازم است مسائل مربوط به افراد و مکان‌هایی که مشارکت کمتری در بحث واکسیناسیون دارند مورد بررسی و احصا قرار گیرد و تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اتخاد شود.

وی گفت: واکسن به اندازه کافی برای واکسیناسیون مردم حتی برای تزریق دز سوم برای افراد واجد شرایط وجود دارد و از مردم درخواست می‌شود در اسرع وقت برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند چراکه در صورت دریافت نکردن واکسن ممکن است از بسیاری از خدمات عمومی در محدودیت‌های هوشمند کرونایی محروم شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • کارگران رکن تولید هستند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور