Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@07:01:23 GMT

وزش باد نسبتا شدید در تهران

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۸۱۶

وزش باد نسبتا شدید در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز تا صبح فردا (۱ تا ۲ آذرماه) با عبور سامانه بارشی، نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و بارش باران و در نواحی شمالی گاهی با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود همچنین طی ۴۸ ساعت آینده در ارتفاعات شمال و شمال شرقی استان، گاهی مه رقیق و بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اواخر وقت امروز تا ظهر چهارشنبه (۱ تا ۳ آذرماه) به‌ویژه روز سه شنبه (۲ آذرماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری و پنج شنبه و جمعه نیمه ابری تا ابری مورد انتظار است.

از بعد از ظهر چهارشنبه (۳ آذرماه) به‌تدریج با پایداری نسبی جو روند انباشت آلاینده‌های جوی آغاز و تا شنبه (۶ آذرماه) در نواحی پرتردد شهری، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با تجربه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ آذرماه) صاف تا نیمه ابری، گاهی مه رقیق و در اواسط روز وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه(۳ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و اوایل شب غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزش باد هواشناسی پیش بینی می شود نیمه ابری وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

فهیمه راستی امروز ۱۵ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از مناطق محتمل است.

وی افزود: همچنین امروز وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در مذکور مناطق دور از انتظار نیست. 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا پایدار گاهی همراه با وزش باد در استان کرمان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری پدیده‌های غالب جوی در اکثر مناطق استان، افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

راستی بیان کرد: صبح امروز لاله‌زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته فهرج با دمای ۳۴ درجه گرمترین نقطه استان بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان