Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه چهارم سال گذشته نهضت آزاد سازی زندانیان با کمک بسیج حقوقدانان و خیرین در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: با مشارکت خیرین، دستگاه قضائی، حقوقدانان بسیجی، سازمان زندان‌ها، پشتیبانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه و مردم این برنامه را در سه مرحله در سال گذشته اجرا شد و ۳۵۰ نفر از زندانیان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که جامعه زندانیان دارا است این طرح را در سال‌جاری ادامه یافته و در هفت ماهه اول سال‌جاری برنامه آزاد سازی زندانیان ۹۳ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

بهرامی بیان کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین مرحله هشتم از آزاد سازی زندانیان با تشکیل ستاد احراز در سال جاری در استان کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در این مرحله ۵۰۰ نفر از زندانیان بدهکار و محکومین مالی آزاد شوند و آزادی و آرامش صرفاً شامل این ۵۰۰ نفر نشده بلکه خانواده‌های این افراد طرفین پرونده و بستگانی که درگیر هستند به آرامش می‌رسند.

بهرامی افزود: مردم استان کرمانشاه با مراجعه به سایت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه می‌توانند در امر آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد مشارکت کرده و برای آزاد سازی زندانیان در سه مرحله دیگر تا پایان سال مشارکت کنند.

کد خبر 5357576

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه آزادی زندانیان زندانیان جرایم غیر عمد هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل آزاد سازی زندانیان استان کرمانشاه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند