Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان پیش بین مسئول هواشناسی کردستان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های مریوان،سروآباد،بانه و هزارکانیان بیشترین بارش را داشته و میانگین بارندگی استان حدود ۸/۵ میلی متر بوده است.

نشمیل احمدیانی امروز( دوشنبه اول آذر) در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز دوشنبه تا غروب و اوایل شب همچنان شاهد فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به شکل ابری شدن آسمان،مه،وزش باد،بارش باران و برف و در ارتفاعات و گردنه ها کولاک برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:تا صبح فردا امکان بارش های پراکنده در سطح استان وجود داشته اما از فردا سه شنبه تا روز پنج شنبه،جو استان پایدار بوده و بارشی نخواهیم داشت‌ و به دنبال آن از روز جمعه موج ضعیفی از شمال غرب کشور عبور می کند که در روزهای آینده در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

احمدیانی بیان کرد:تا آخر هفته دما در طول روز تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان ۱ تا ۲ درجه در همین محدوده باقی خواهد ماند اما صبح چهارشنبه دماهای شبانه و صبحگاهی کاهش قابل توجهی داشته و سرما و یخبندان بر سطح استان حاکم خواهد شد.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی هواشناسی استان کردستان افزود: در شبانه روز گذشته ایستگاه هواشناسی مریوان با ۳۷/۱ میلیمتر پربارش نقطه استان بوده و بعد از آن ایستگاه های سروآباد با ۲۵/۶،بانه با ۱۹/۲،هزارکانیان با ۱۴/۱،سقز با ۱۳/۱،حاجی ممدان با ۱۳،زرینه اوباتو با ۱۱/۹،سلین با ۱۱،بهارستان با ۷،آویهنگ با ۶/۲ و بیجار با ۵/۷ میلی متر قرار داشته که میانگین کلی بارش استان حدود۸/۵ میلی متر بوده است.

وی اضافه کرد: در مدت مذکور ایستگاه های قاملو با ۱/۱- درجه سانتیگراد سردترین و سلین با ۱۵/۶ درجه گرمترین نقطه استان بوده اند.

لازم به ذکر است در ۲۴ ساعت گذشته،دمای هوای ایستگاه هواشناسی فرودگاه سنندج بین ۴/۸ و ۱۰/۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده و ۲/۶ میلی متر بارش داشته است.

گفتنی است کردستان با داشتن ۷ درصد آبهای سطحی و میانگین درازمدت بارندگی سالیانه ۴۱۷ میلی متر بعد از استانهای گیلان،کهگیلویه و بویراحمد،مازندران،چهارمحال و بختیاری،لرستان،کرمانشاه و گلستان هشتمین استان پربارش کشور است.

انتهای ‌پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان کردستان هواشناسي میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی به خبرگزاری صدا و سیما گفت:شبانه روز گذشته ایستگاه زمان صوفی با ثبت ۵۵ میلیمتر، مهمانک ۵۱ و نیم میلیمتر و درکش با ۴۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی افزود: بیشتر بارش‌ها امروز در شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان اضافه کرد:  از امروز تا اوسط هفته آینده، بیشتر مناطق استان روند نسبی افزایش دما را خواهند داشت و پدیده غالب جوی افزایش ابر خواهد بود.
به گفته رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی استان شبانه روز گذشته کوسه با هشت درجه خنک‌ترین نقطه استان و اسماعیل آباد اسفراین با ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان و برای بجنورد هم دمای کمینه یازده درجه پیش بینی شده که انتظار می‌رود به هشت درجه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت