Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه شاهین البرز گفت:با تیمی کاملا بومی و اتکا به ظرفیت های شهرجدید هشتگرد توانستیم برای دومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر کونگ فو کشور شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامبیز غلامی اظهار کرد: لیگ برتر کونگ فو کشور پس از وقفه ای دو ساله در حالی به شکل متمرکز طی هفته گذشته در شهر سنندج برگزار شد که تیم شاهین البرز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آن حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در سایه تلاش و تعهد کونگ فوکاران خود و با ترکیب حمید رضا سلیمانی علیرضا خزایی ، پوریا امیرسرداری ،متین غلامی ،معین بیک محمدلو،سینا دیدبانعلی مقدم ،امیرحسین رضاوند و مرتضی تقی پور توانستیم با اختلافی قابل توجه عنوان قهرمانی لیگ برتر را تکرار کنیم و ظرفیت های خود را در این رشته ورزشی بار دیگر به نمایش بگذاریم.

غلامی شهرجدید هشتگرد را یکی از قطب های اصلی کونگ فو در ایران عنوان کرد و گفت: برخلاف سایر تیم ها که از ظرفیت کل استان و دیگر شهرها برای تشکیل تیم خود استفاده کرده بودند تیم شاهین البرز با اتکای کامل به ظرفیت شهرجدید هشتگرد در این مسابقات حاضر شد و توانست به این موفقیت برسد.

مدیر باشگاه شاهین البرز که خود هدایت فنی تیم را در لیگ برتر بر عهده داشت در ادامه گفت: نفرات تیم از نونهالی این ورزش را زیر نظر خودم آموزش دیده اند وامروز به عنوان بهترین کونگ فو کاران کشور موفق به کسب دوباره قهرمانی لیگ برتر شدند.

غلامی از دعوت شاگردانش به اردوی تیم ملی و احتمال حضور آنها در مسابقات جهانی کیش خبرداد و گفت: این اتفاق می تواند یک افتخار بزرگ را برای البرز رقم بزند.

وی در پایان با بیان اینکه توقع وانتظار حمایت بیشتری از استان در اعزام و استقبال از این تیم داشتیم گفت: تیم را با هزینه شخصی وبدون اتکا به حمایت ارگان و نهاد خاصی راهی لیگ برتر کردم اما این توقع می رفت پس از کسب قهرمانی استقبال بهتری از نماینده البرز شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر کونگ فو شهرجدید هشتگرد شاهین البرز شهرجدید هشتگرد شاهین البرز لیگ برتر کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از روز شنبه (یک اردیبهشت 1403) در بخش بانوان در همدان آغاز شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر در رده سنی نوجوانان دختران به پایان رسید.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:
وزن 47- کیلوگرم:

1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 لغایت 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یک لغایت 6 اردیبهشت در بخش بانوان در استان همدان پیگیری شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد