Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:21:52 GMT

بار ۱۸ درصد ترافیک ملی بر دوش البرز است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۹۴۶۰

بار ۱۸ درصد ترافیک ملی بر دوش البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، در رزمایش طرح زمستانی پلیس‌راه استان البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان و با حضور دستگاهای امدادرسان از قبیل هلال احمر، آتش نشانی،اورژانس و راهداری برگزار شد، بابیان اینکه محور کرج - چالوس در طرح زمستانه سال جاری موردتوجه ویژه قرار دارد، گفت: جاده چالوس به دلیل شرایط جوی همواره آبستن حوادثی است که ما همواره باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه آمار تصادفات جاده ای ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است بیان کرد: البرز در حالی نیم درصد از راه‌های مواصلاتی کشور را از آن خودساخته که بیش از ۱۸ درصد ترافیک کشور در این استان صورت می‌گیرد.

وی در با بیان اینکه امروز سازمان های خدمات رسان و امداد رسان با هم ، هم قسم شده اند تا بهترین خدمات را به شهروندان در محورهای مواصلاتی استان ارائه دهند، گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم تجهیزات ایمنی را همواره با خود به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

گودرزی بابیان اینکه پلیس‌ راه البرز تیم‌های مختلف پلیس راه در کنار سایر دستگاه‌های امداد رسان در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده اند افزود: تمام تلاش ما این است که هیچ گونه حادثه ای برای حتی یک از نفر از شهروندان اتفاق نیفتند و پلیس راه در کنار سایر دستگاه های امداد رسان تمام توان خود را بکار گرفته است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک البرز کرج خبرگزاری فارس طرح زمستانی راه ها پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد