Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:57:49 GMT

شکست خانگی و تلخ شهرداری همدان برابر مس کرمان 

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۹۴۸۲

شکست خانگی و تلخ شهرداری همدان برابر مس کرمان 

ایسنا/همدان در چارچوب رقابت های لیگ یک فوتبال کشور و در هفته هفتم، امروز عصر شهرداری همدان در یک جدال حساس و خانگی برابر مس کرمان با تک گل مسی ها شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرداری همدان امروز عصر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف مس کرمان و شاگردان فرزاد حسین‌خانی رفت و بر خلاف تصور با تک گل مهیار زحمتکش، بازیکن مس کرمان از روی نقطه پنالتی به شکست در این مسابقه رضایت داد و نوار شکست ناپذیری و گل نخوردن های شهرداریچی ها و محمد صابری زاده (دروازه بان اول شهرداری همدان) قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کام شهرداریچی ها و شاگردان رضا طلایی منش با گل لحظات آخری مسی ها تلخ شد و نهایتاً مس کرمان با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان با وجود این شکست یک پله سقوط کرد و در جایگاه چهارم جدول ۱۸ تیمی رده بندی مسابقات لیگ یک با ۱۲ امتیاز قرار گرفت. هم اکنون ملوان بندر انزلی با ۱۷ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ یک قرار دارد.

احمد محمدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.
تیم فوتبال شهرداری همدان در بازی بعدی و در هفته هشتم لیگ یک، پنج‌شنبه ۱۱ آذرماه به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شهرداری همدان مس کرمان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که فقط ۶هفته به پایان لیگ مانده و رقابت در صدر جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا حسابی داغ است، هنوز کسی نمی‌داند درصورت برابری امتیازات در روز آخر، تیم‌ها بر چه اساسی پشت سر هم قرار خواهند گرفت.

اول تصور می‌شد ملاک، نتیجه بازی رودررو و لحاظ‌کردن گل زده در خانه حریف است. بعدا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت بازی رودررو در اولویت است اما گل زده در خانه حریف حساب نیست و تفاضل گل معیار خواهد بود.

حالا اما منصور قنبرزاده، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون گفته درصورت برابری امتیازات، مستقیم می‌رویم سراغ تفاضل گل و چیزی به اسم بازی رودررو نداریم.

شما فقط سطح اعتبار لیگ را ببینید. عجله‌ای هم نیست البته؛ یک‌دفعه بگذارید آخر فصل اعلام کنید!

کد خبر 847389 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای