Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار عصر دوشنبه شهرداری همدان برابر مس کرمان اظهار داشت: شرایط بارانی همدان باعث شد تا کیفیت این دیدار کم شود و نتوانیم در زمین مسابقه برنامه‌های تاکتیکی خود را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: در چنین شرایط جوی شما باید بازیکنان لازم برای ارائه برنامه تاکتیکی داشته باشید که ما نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه دستمان کمی خالی بود، گفت: امیرحسین پورقاسمی، محمد عباس تبار و آرمین طلایی منش بازیکنان مصدوم ما بودند و یک تعویض اجباری هم انجام دادیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان با غیرت و جنگندگی بازی بسیار زیبایی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم، بیان کرد: اگر تیم فوتبال مس کرمان تا صبح هم با ما بازی می‌کردند نمی‌توانستند گلی به ثمر برسانند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان کرد: داور در دقیقه ۸۷ با اشتباه فاحش خود یک پنالتی را به کرمانی‌ها تقدیم کرد و نقطه عطف این بازی هم اشتباه داور بود.

گفتنی است؛ عصر دوشنبه در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر از تیم فوتبال مس کرمان شکست خورد.

کد خبر 5358361

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال مس کرمان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران شهرداری همدان تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند