Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:37:28 GMT

توسعه موسسات قرآنی در شهرستان های ایلام

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۹۷۱۳

توسعه موسسات قرآنی در شهرستان های ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر دوشنبه با همراهی رئیس اداره امور قرآنی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام از موسسه حاملان کلام وحی بازدید و در جریان فعالیت‌های مختلف این موسسه قرار گرفت.

این موسسه در زمینه آموزش‌های مختلف قرآنی، قرائت، حفظ، تفسیر و مفاهیم و همچنین فعالیت‌های اجتماعی نظیر تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، تحت پوشش قراردادن ۲۲۰ خانواده نیازمند، فعالیت‌های جهادی در هلیلان، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نجفی در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیر این موسسه توانمند، ابراز امیدواری کرد با مشارکت این مجموعه، فعالیت‌های خیریه قرآنی در سایر شهرستان‌ها با مشارکت ادارات تبلیغات اسلامی توسعه پیدا کند.

کد خبر 5358400

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی ایلام موسسات قرآنی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی