Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی؛ کامران ملکی به سمت مشاور امور اصناف رییس سازمان سینمایی منصوب شد.

به گزارش «تابناک»؛ ایجاد ارتباط و هماهنگی بین اصناف خانه سینما با سازمان سینمایی، تعامل و همکاری با مدیر عامل و هیات مدیره خانه سینما، بررسی شیوه های دستیابی به امنیت شغلی دست اندرکاران سینما ، تهیه طرح بیمه بیکاری و لوایح مربوط به امور معیشتی و تسهیلات اجتماعی سینماگران با تعامل خانه سینما، تنظیم لوایح حمایت از حقوق مادی و معنوی اهالی سینما، تبیین برنامه های توسعه ساختار حقوقی اصناف و انجمن های سینمایی، بررسی روش های کاربردی برای توسعه علمی، دانش و مهارت های حرفه ای دست اندرکاران سینما، بررسی راه های کمک به غنای همایش ها، جشن ها و برنامه های فرهنگی اصناف سینمایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. . از وظایفی است که رئیس سازمان سینمایی در این حکم برای مشاور امور اصناف سینمایی خود تعیین کرده است.

شایان ذکر است کامران ملکی از فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است که سابقه ۵ دوره عضویت در هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران و یک دوره بازرسی خانه سینما و عضویت در شورایعالی خانه هنرمندان ایران را در کارنامه فعالیت صنفی خود دارد . وی هم اکنون عضو انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما و دبیر هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی است.

وی همچنین، در هیات های انتخاب و داوری جشنواره بین المللی فیلم فجر، کودک و نوجوان، جشن بزرگ خانه سینما، جشنواره های پلیس، شهر، مقاومت، کیش، ارتش، فیلم های ویدیویی و . . . حضور داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان کامران ملکی سازمان سینمایی خانه سینما زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان سازمان سینمایی خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان