Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی عصر دوشنبه در بازدید از مراحل تکمیلی کنارگذر شهر بوکان افزود: اتمام پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: تکمیل بخش‌های باقی‌مانده این گذرگاه بین‌المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محرومیت‌زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با بیان اینکه پروژه احداث کنارگذر بوکان به طول ٢١ کیلومتر در دو فاز اجرا می‌شود، گفت: سال گذشته ٧ کیلومتر و ۵٠٠ متر از پروژه احداث کنارگذر شهر بوکان با توجه به نیاز عمومی منطقه به ایمن‌سازی و ساماندهی ترافیک درون و برون‌شهری افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی در ١٢ کیلومتر از این محور اجرا می‌شود که پیمان‌سپاری ۴ کیلومتر از این محور در روزهای آینده با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

همچنین معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به همراه نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از مراحل ساخت و توسعه محور میاندوآب_ بوکان به طول ۴٨ کیلومتر که ٣٢ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده، بازدید کردند.

کد خبر 5358408

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی راهسازی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه به سلماس ۴ دستگاه خودروی سواری پراید، پژو206 SD و دو دستگاه پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید افشارجو ( گردنه قوشچی) ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت: این حادثه ۷ مصدوم و ۱۱ حادثه دیده داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد