Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی»  افزود: این وزارتخانه، به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه های خود آغاز می کند.

وی با اشاره به اینکه شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم است، گفت: تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی ها گفت: افزایش کمی و کیفی تعاونی ها به شکل جدی از سوی وزارت تعاون دنبال می شود.

وی تصریح کرد: هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است.

مسکنی تاکید کرد: برگزاری مجامع تعاونی ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ شرکت تعاونی مصرف با بیش از پنج هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

برچسب‌ها تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم وزارت تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار امسال در دولت با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

خلیل‌احمد سلامی امروز در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور فارغ‌التحصیلان در عرصه اشتغال به معنی افزایش بهره‌وری تولید است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سهم اشتغال کشور در سال جاری را به اشتغال فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان بود که با همکاری بین بخشی، فراتر از این میزان یعنی ۳۸ هزار و ۱۳۴ نفر توانستیم محقق کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: از چهارم اردیبهشت و شروع هفته کار و کارگر، ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی کارگران و خانواده های این عزیزان اجرا شد.

سلامی افزود: پیرو منویات رهبر انقلاب و با پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع امنیت شغلی کارگران در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان