Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@12:59:40 GMT

ناوگان اتوبوسرانی بوشهر نوسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۹۹۹۶

ناوگان اتوبوسرانی بوشهر نوسازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان نوسازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، ایمان زندی نیا اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مردم شهر بوشهر تقویت سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی است که در این راستا طرح‌های مهمی داریم.

وی افزود: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر یکی از مطالبات جدی شهروندان است از این رو با لایحه شهرداری برای انتخاب پیمانکار نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس موافقت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه هزینه نوسازی این ۲۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ میلیارد تومان است که مقرر شد در مدت شش ماه اتوبوس‌ها به شهرداری تحویل داده شود، تاکید کرد: به دلیل مشکلات به‌وجود آمده در دوره قبل در شهرداری، تفریغ بودجه سال ۹۷ و ۹۸ شهرداری به تصویب شورا نرسیده بود و این باعث عدم ارتقا درجه شهرداری بندر بوشهر شده بود.

وی تصریح کرد: موضوع در کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر بررسی و به تصویب کمیسیون رسید و به صحن شورا ارسال شد که به تصویب اعضا رسید.

منبع: مهر

کد خبر 537214

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری بوشهر شوراي شهر شورای شهر بوشهر نوسازی اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی اتوبوس نوسازي اتوبوس شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور