Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مأموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری انتظامی شهرستان ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه- تبریز به یک دستگاه تریلی تانکر به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: در بررسی تریلی توقیف شده، مقدار ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف ۳۵ هزار متر زمین خواری و جلوگیری از تصرف در ارضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ماکو، خبر داد و اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، طرح مقابله‌ای با پدیده زمین خواری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ماکو قرار گرفت.

سرهنگ حسنخانی اضافه کرد: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و بازدیدهای میدانی و بررسی اسناد، مدارک و استعلامات لازم و همچنین هماهنگی با مرجع قضائی؛ نسبت به کشف ۳۵ هزار متر زمین خواری در حاشیه شهرستان اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش زمین‌های رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسنخانی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌ها و مأموریت‌های پلیس است، گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5358454

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی قاچاق سوخت زمین خواری هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد