Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:42:15 GMT

تجهیزات فنی هرمزگان را تقویت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۰۲۳۲

تجهیزات فنی هرمزگان را تقویت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال حیدری در سفر به هرمزگان و در بازدید بازدید از منطقه زلزله زده فین و رضوان ضمن بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت این مناطق وضعیت ساختمان و فضای فیزیکی و همچنین ارائه خدمت به مراجعین را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در دیدار با پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت فین گفت: در شرایط بحران زلزله و اپیدمی کرونا خدمات روتین بهداشتی همانند گذشته با حساسیت ویژه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حیدری با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا در کشور ابراز کرد: پوشش واکسیناسیون کرونا در مناطق زلزله زده فین و رضوان رضایت بخش است.

وی در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت فین و رضوان با اعضای شورای اسلامی این مناطق دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات و درخواستهای مردم این شهر قرار گرفت.

دکتر حیدری وضعیت بهداشت آب، بیماریهای ویروسی، بیماران فشار خون و دیابتی، بهداشت روان و بهداشت دهان و دندان را پس از بازدید از بخش‌های مختلف مراکز خدمات جامع سلات فین و رضوان مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر رضایی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهداشت روان در مناطق زلزله زده گفت: تمام مراکز خدمات جامع سلامت باید حداقل یک روانشناس داشته باشند.

وی در دیدار با پزشک مرکز خدمات جامع سلامت فین وضعیت ارائه خدمت به بیماران و مردم منطقه را بررسی و میزان رضایت از نحوه پرداخت مطالبات پزشکان در طرح نظام پرداخت شبکه را از آنان جویا شد.

دکتر محمد اسماعیل مطلق مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا وزارت بهداشت گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در کنترل و مدیریت بحران زلزله در منطقه فین و رضوان انجام شده است برپایی چادرها در محیط و کنار منازل خود آنها است.

دکتر مطلق افزود: وجود چادر ها بصورت پراکنده و درمناطق نزدیک به خانه های اهالی روستا، از بیماری های واگیر جلوگیری کرده و موجب می شود زودتر ساماندهی شوند.

دکتر حیدری معاون بهداشتی وزیر بهداشت با همراهی، دکتر رضایی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، دکتر مطلق مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا وزارت بهداشت، دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولین حوزه بهداشت استان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای سلامت واقع در نمایشگاه عرضه کالا و آزمایشگاه جامع سلامت معاونت بهداشتی بازدید کردند.

دکتر حیدری در بازدید از مرکز تجمعی واکسیناسیون ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان شاغل در این مرکز از تلاش ها و خدمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی در بازدید از آزمایشگاه جامع سلامت استان و دیدار با دکتر گوکلانی رئیس این مرکز در جریان اقدامات و عملکرد این حوزه از ابتدای کووید تاکنون قرار گرفت.

دکتر حیدری ضمن تاکید بر ارتقاء آزمایشگاه جامع استان گفت: درخواست‌های تجهیزاتی و فنی این مرکز با توجه با اهمیت موضوع حتما در دستور کار این معاونت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5358455

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کمال حیدری واکسن کرونا زلزله هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران خدمات جامع سلامت وزارت بهداشت معاون بهداشت فین و رضوان دکتر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد