Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شیوا قاسمی‌پور روز دوشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید کردستان در سنندج، اظهار داشت: همبستگی و همدلی محور توسعه و پیشرفت استان است و انتظار داریم استاندار جدید توجه به نیروهای بومی را در اولویت خود قرار دهد.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که نخبگان جوان کمترین سهم را در روند توسعه استان دارند لذا نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق ظرفیت‌های کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار جدید کردستان گفت: روحیه جوانی خود را قدر بدانید و از شجاعت و جسارت بهره ببرید و با تمام قدرت برای مردم شریف کردستان تلاش کنید.

قاسمی پور تصریح کرد: مجمع نمایندگان کردستان همراه استاندار جدید برای رفع مشکلات مردم کردستان هستند و انتظار داریم که آقای زارعی کوشا اتمام پروژه‌های عمرانی و پیگیری دغدغه‌های مردم را با روحیه جوانی خود دنبال کند.

وی از اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس برای کمک و همراهی با استاندار جدید خبر داد و گفت: ایجاد هرگونه حاشیه در این مسیر به زیان مردم و توسعه کردستان است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید راهکارهای توسعه کردستان را شناخت و آن را اولویت‌بندی کرد و شاخصه‌هایی برای ارتقا کردستان تعریف شود لذا از استاندار جدید انتظار می‌رود در این خصوص تلاش و همتی مضاعف داشته باشد.

کد خبر 5358477

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج استانداری کردستان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران استاندار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت