Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:06:29 GMT

خدمت صادقانه به مردم در گرو فعالیت جهادگونه است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۰۴۵۱

خدمت صادقانه به مردم در گرو فعالیت جهادگونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو شامگاه امروز در نشست مشترک شورای معاونین دادگستری استان با هیات مدیره کانون و مرکز وکلای دادگستری استان اردبیل، اظهار کرد: خدمات و نقش ارزنده بسیج در جامعه به ویژه در دوران شیوع کرونا که صادقانه به یاری مردم شتافتند بر کسی پوشیده نیست و مسلماً رستگاری و کسب موفقیت در ارایه خدمت به مردم در گرو کار جهادگونه و بسیجی‌وار در تمامی ارگان‌ها و نهادها به ویژه از سوی مسؤولان و مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش وکلا در احقاق حق افزود: مسلماً تبیین موضوع و روشنگری‌های حقوقی به موکّلین از سوی وکلا بسیار ضروری است و ارایه مشاوره‌های حقوقی مناسب در کاهش میزان حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم بسیار تعیین کننده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بر لزوم استفاده از فن آوری‌های نوین در ارایه خدمات قضایی به ویژه استفاده از دادرسی‌های الکترونیکی،  برگزاری جلسات هماهنگی برای رفع مشکلات، استفاده از رای وحدت رویه، بهره‌مندی از ظرفیت وکلا در ایجاد صلح و سازش به ویژه در اختلافات خانوادگی تاکید کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری اردبیل دادرسی های الکترونیکی کانون وکلای دادگستری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: کاربردی کردن میز خدمت برای عموم باید مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار قاضی‌زاده هاشمیف رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق است، اظهار داشت: باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کرد و در این سرکشی‌ها مشکلات آن‌ها شنیده می‌شود و این دیدن و تفقد از این خانواده‌ها برکات معنوی دارد.

وی با اشاره به استقرار میز خدمت‌ برای خدمات‌رسانی تصریح کرد: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود، باید دید چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ و باید آمار درستی از میز خدمت‌ها داشته باشیم و میز خدمت برای بهره عموم مردم کاربردی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت، خدمت دریافت می‌کنند و چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه می‌کنند.

محمدی لائینی افزود: اگر فردی  مشکلش با مراجعه در ادارات برطرف نشد و در میز خدمت مصلی حل شود، پس میزخدمت می‌تواند در ایجاد انگیزه در مسئولان موثر باشد.

وی گفت: میزهای خدمت باید در ملاعام گذاشته شود و میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال