Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،قرار بود آهنگسازی فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی را سهراب پورناظری برعهده داشته باشد و همایون شجریان بخش‌های آوازی را اجرا کند.

دقایقی پیش سهراب پورناظری و همایون شجریان با انتشار متن زیر از کناره گیری از موسیقی فیلم مست عشق خبر دادند: با پایان یافتن مراحل تدوین فیلم سینمایی مست عشق در جلسه ای با تهیه کننده محترم فیلم، آگاهی یافتیم که پروژه توان در اختیار گذاردن امکانات مورد توافق در گفت‌وگو های آغازین جهت ساخت موسیقی را دارا نیست و با نظر به حساسیت و عشق ما به نام و جایگاه حضرت مولوی پذیرش هرگونه محدودیتی در خلق و تهیه موسیقی این اثر، ناممکن می نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس بنا بر این نهادیم که از همکاری در این پروزه کناره گیری نماییم.

گفتنی است داستان فیلم مست عشق همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می افتد.
از جمله بازیگران آن میتوان به شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی فیلم همایون شجریان مست عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو