Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح امداد و نجات زمستانه هر سال به صورت سراسری با مشارکت دستگاه‌هایی نظیر پلیس راهور، اورژانس، راهداری و مدیریت بحران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه امسال از اول آذرماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد، عنوان کرد: این طرح با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و ارتقاء توان عملیاتی دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئول در محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان یزد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده بیان کرد: با اجرای این طرح، امدادرسانی به حوادث و سوانحی که با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل زمستان رخ می‌دهد، تسریع می‌شود و خدمات مناسب‌تر و سریع‌تری به مردم حادثه دیده ارائه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد نیز با ۱۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت، یک پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان همچون گذشته در تمام محورهای مواصلاتی این استان، آماده خدمت رسانی به هموطنان خواهد بود.

حرازی زاده با بیان اینکه ناوگان امدادی هلال احمر استان به پهپاد جستجو و نجات و هلی کوپتر امدادی که در آشیانه هلال احمر استان مستقر است نیز برای کمک رسانی به آسیب دیدگان مجهز و تقویت شده است، بیان داشت: در طول برگزاری این طرح که از امروز آغاز شده است، ۷۲ نفر نیروی عملیاتی اعم از عوامل کادر و داوطلب، به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه‌ها و پست‌های برنامه ریزی شده مشارکت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی تخصصی عملیات ست نجات و ۱۰ خودروهای کمک دار و پشتیبان تکمیل کننده خدمت رسانی عوامل این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر استان یزد خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه در طرح زمستانی هلال احمر از ظرفیت تیم‌های واکنش سریع نیز استفاده خواهد شد همچنین تیم سگ های جستجو و نجات نیز آماده باش هستند، گفت: علاوه بر امدادرسانی به خودروها و آسیب دیدگان، در قالب این طرح خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری و … با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

حرازی زاده ادامه داد: تمام پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

کد خبر 5358485

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هلال احمر استان یزد جمعیت هلال احمر استان یزد هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران هلال احمر استان یزد امداد و نجات حرازی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه غروب جمعه در پی تماس یا سامانه امداد و نجات هلال احمر مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات با همکاری اداره محیط زیست پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این طبیعت گرد شدند.

وی ضمن بیان اینکه امدادگران به محض رسیدن با پیکر بی جان او روبرو شدند، افزود: مرد ۴۰ ساله با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پیکر این فرد به شاهرود انتقال یافت، ابراز داشت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و نداشتن رعایت نکات ایمنی متأسفانه این حادثه تلخ را برای این هموطن رقم زد.

کد خبر 6096112

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور