Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس تهران اعلام کرد: علت ازدحام در سینما کوروش اکران فیلم بوده و اجرای کنسرتی در کار نبوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پلیس تهران علت ازدحام در سینما کوروش را اکران فیلم اعلام کرد و گفت: اجرای کنسرت در کار نبوده است.

گفتنی است درپی اطلاع رسانی کانال‌های اینستاگرام مبنی بر ازدحام جمعیت در مراسم اکران فیلم «حکم تجدید نظر» وحضور طرفداران «آرش و مسیح» از دست برگزار کنندگان خارج شده و مردم زیر دست و پا مانده اند پلیس اعلام کرد که این تجمع برای اکران فیلم بوده و اجرای کنسرت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

_ موضوع فوق مربوط به اکران مردمی فیلم " حکم تجدید نظر" در مورخ ۳۰ آبان ماه حوالی ساعت ۲۱۰۰ است که آرش عدل پرور از خوانندگان پاپ که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته بودند جهت تماشای فیلم به سینما کوروش مراجعه نموده اند که هواداران این خواننده پاپ که عمدتا دختران و پسران نوجوان هستند جهت گرفتن عکس به سینما مراجعه می‌کنند.

پلیس تهران اعلام کرده که در این موضوع باید تهیه کنندگان برنامه هماهنگی لازم را برای مدیریت بهتر برنامه بعمل می‌آوردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس تهران پردیس کوروش اکران فیلم سینمای ایران سینما کوروش پلیس تهران اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران

سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: «پلیس مطالبه‌گر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهاد‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.»

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کیفیت خودرو‌ها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های پلیس راهور، ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می‌توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم‌هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

دیگر خبرها

  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت