Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@20:28:23 GMT

گیلدخت راهی آنتن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۰۷۱۷

گیلدخت راهی آنتن می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، «گیلدخت» سریالی تاریخی است که در سکوت خبری به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته و پیش تولید آن از ابتدای سال ۹۸ شروع شده است. این سریال از اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورد و پس از حدود ۲ سال تصویربرداری آماده پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده این سریال ۶۵ قسمتی مجید آسودگان است که برای نگارش فیلمنامه حدود ۵ سال زمان گذاشته است. از جمله کارهای این نویسنده می توان به سریال های «چادر گلدار» و «راه و بی راه» اشاره کرد.

این اثر تاریخی بعد از تجربه فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» اولین سریال تلویزیونی مجید اسماعیلی محسوب می‌شود. از دیگر فیلم های اسماعیلی می‌توان به فیلم های سینمایی «خدا جیرجیرکها را دوست دارد»، «رقص روی یخ»، «گمیچی» اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود. این سریال قصه و غصه عاشق و معشوقیه که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و ...»

طراح لوگوی «گیل دخت» حسام حاجی پور و مجری طرح آن موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است که به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده است.

کد خبر 639020 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد

کنداکتور شبکه تماشا از امروز با تغییراتی در پخش سریال‌های شرقی تغییر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها و به تبع آن، تلاش برای ایجاد فرصتی مناسب برای بهر‌مندی مخاطبان از سریال‌های مورد علاقه‌شان، ساعت پخش سریال‌های پرطرفدار شرقی از امروز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت 19 به ساعت 21 منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال پوآرو از فردا ساعت 19 در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

این سریال در ساعات 7 صبح، 1 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

در باکس سریال‌های شرقی که همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد، با اتمام سریال پرطرفدار جامیونگ گو، سریال داستان بروسلی از فردا ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

 سریال افسانه بروس لی پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی  از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال