Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@11:08:03 GMT

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۰۷۶۴

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو منصوب شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران به پیشنهاد مجتبی شفیعی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در حکمی «مهدی شایسته اصل» را به مدت یک‌سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکاء به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شایسته‌اصل پیشتر مشاور و مدیرکل دفتر حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بوده و سوابقی چون، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت حوزه ریاست صدا و سیما، معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی- سپند، ریاست دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی، موسس و رییس مرکز نوآوری خانه خلاق قوه مقننه و نایب رییس هیات‌مدیره شرکت پیشران کسب و کار شریف و… را در کارنامه کاری خود دارد.

او، همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی و دکترا در رشته DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

منبع: ایسنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: شرکت مترو متروی تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت