Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین اختتامیه اولین جشنواره کتاب بچه‌های مسجد «فهما» با حضور مسئولان و مدیران در محل مسجد امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

در پایان این آیین، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به‌عنوان مدیر استان ویژه شایسته تقدیر و آسیه ارزانی نافچی به عنوان کارشناس مسئول شایسته تقدیر و خیرالنساء امانی از کتابخانه کانون فرهنگی هنری کریم آل‌طه مسجد امام حسین (ع) شهر بن به عنوان مقام نخست کتابداری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اعلام آخرین مهلت شرکت در جشنواره داستان و شعر بچه‌های مسجد

گفتنی است؛ اولین جشنواره کتاب بچه‌های مسجد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در فضای حقیقی و مجازی ارتقای سطح علمی و مهارت‌افزایی فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و در چهار بخش کتابخوان برتر، کتابخانه برتر، کتابدار برتر و سفیران کتاب برگزار شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیین اختتامیه بچه های مسجد جشنواره کشوری کانون های فرهنگی هنری مساجد بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور با تجلیل از آثار برتر به پایان رسید و خبرگزاری تسنیم لرستان سه رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور شامگاه چهارشنبه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد و سه خبرنگار تسنیم در این جشنواره برگزیده شدند.

رضا قبادی در بخش گزارش ویدئویی مستند، پگاه دالوند در بخش انیمیشن و فاطمه نیازی در بخش خبر از سوی هیئت داوران به‌عنوان برگزیدگان جشنوارۀ بر بلندای حضور معرفی شدند.

ارسال 450 اثر به جشنوارۀ بر بلندای حضور در لرستان

450 اثر به دبیرخانه جشنواره بر بلندای حضور در خرم‌آباد ارسال شد و آثار ارسالی در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند مورد داوری قرار گرفت.

جشنواره بر بلندای حضور با محوریت انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات در سه بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیداری و شنیداری و رسانه‌های اجتماعی برگزار شد و 73 نفر در این جشنواره شرکت کردند.

کتاب‌های دلیران لرستان در خانطومان خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان اثر حمید فولادوند و کتاب خبرنگار جمهوری اسلامی زندگی‌نامه و خاطرات حسن مرادی عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند، فریبا مرادی‌نسب و نگارش فریبا مرادی‌نسب در جشنوارۀ بر بلندای حضور رونمایی شد.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران