Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmodo، گوگل بالاخره ویژگی جدید «Pet Portraits» که بخشی از برنامه هنر و فرهنگ این شرکت است را ارائه کرده که به کاربران امکان می‌دهد هنر‌های حیوانات خانگی را تماشا کنند. پت پرتره Google از فناوری بینایی رایانه و یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا عکس حیوان خانگی شما را با ده‌ها هزار اثر هنری تاریخی از جمله نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، و عکس‌های قدیمی مطابقت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آپشن جدید Pet Portraits علاوه بر گربه‌ها و سگ‌ها حیواناتی، چون ماهی ها، پرندگان، خزندگان، اسب‌ها یا خرگوش‌ها را نیز پوشش خواهد داد.

برای شروع، نماد دوربین رنگی Google را در وسط برنامه هنر و فرهنگ انتخاب کنید که باید به طور خودکار شما را به Pet Portraits ببرد. وقتی به این گزینه رسیدید، گوگل از شما می‌خواهد که از حیوان خانگی خود عکس بگیرید. بعد از اینکه عکس را انتخاب کردید، بقیه موارد بسیار ساده است. گوگل عکس را تجزیه و تحلیل می‌کند و یک سری نتایج مشابه با حیوان خانگی شما ارائه می‌دهد. با کلیک بر روی عکس انتخاب شده گوگل نام آن، اطلاعات بیشتر و آثار هنری مختلفی را به کاربر نشان می‌دهد. هر بار که عکسی را آپلود می‌کنید، Pet Portraits دو گزینه برای به اشتراک گذاشتن نتایج خود در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید کلاژ عکس خود و یک اثر هنری خاص را به عنوان تصویر ذخیره کنید یا یک نمایش اسلاید ویدیویی با تمام نتایج خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید

ویژگی جدید Google Lens به شما کمک می کند تا بهتر خرید کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل حیوانات خانگی اثر تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تکنو، گوگل چندین دهه است که تسلط بی‌سابقه‌ای بر صنعت موتورهای جست‌وجو داشته است و بیش از ۹۱درصد از سهم بازار را در سال۲۰۲۴ به‌خود اختصاص داده است. طی سال‌های اخیر موتورهای جست‌وجوی دیگری ازجمله بینگ، داک داک گو و حتی تیک تاک در تلاش برای سرنگونی این سلطنت بودند اما این غول جست‌وجو همچنان یک رهبر باقی مانده است.

اکنون، ChatGPT می‌تواند به‌طور بالقوه موتور جست‌وجویی را معرفی کند که ممکن است کاتالیزور مورد نیاز برای کنار زدن گوگل از تاج و تخت عرصه موتورهای جست‌وجو باشد. به‌گفته کارشناسان، این اپلیکیشن توانایی جست‌وجوی بینگ مایکروسافت را با مدل زبان ChatGPT ترکیب می‌کند تا نتایج جست‌وجوی دقیق‌تری ایجاد کند. با توجه به اینکه مایکروسافت یک سرمایه‌گذار بزرگ در OpenAI است، پیاده‌سازی‌ بینگ به‌نظر یک حرکت تاکتیکی و محتمل از سوی غول فناوری است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گواهی‌های SSL را برای یک دامنه جدید به نام «search.chatgpt.com» مشاهده کرد که ایده‌ای کاملاً ثابت برای موتور جست‌وجوی ChatGPT است. اگر URL را تایپ کنید، خطای ۴۰۴ یا سایر پیام‌های هشدار معمولی درباره وب سایتی که وجود ندارد، دریافت نمی‌کنید. بلکه فقط رمز مرموز «یافت نشد» روی صفحه ظاهر می‌شود. همه اینها نشان می‌دهد که جست‌وجوی ChatGPT در راه است.

بیشتر بخوانید:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

اگر در سال‌های اخیر از هر فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر این فناوری نوین می‌تواند برای جست‌وجو ارزشمند باشد. پاسخ‌های بسیار پیچیده‌تری به پرس‌وجوهای اساسی ارائه می‌دهد و از نظر نتایجی که ارائه می‌دهد بسیار زبان ساده‌تری دارد. به هرحال واقعیت این است که گوگل در زمینه هوش مصنوعی از OpenAI و مایکروسافت عقب‌مانده است.

کد خبر 849165 برچسب‌ها اینترنت - موتور جستجو شرکت گوگل شرکت مایکروسافت هوش‌ مصنوعی

دیگر خبرها

  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • آثار تاریخی مکشوفه در گذر کمرزرین، گویاترین زبان تاریخ اصفهان است
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس