Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان ۲۰۲۱ با مشخص شدن فینالیست ها و مقام آوران سوم سه وزن پایانی کومیته بانوان و آقایان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، از روز گذشته آغاز و تا 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با حضور 186 ورزشکار از 9 کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال پیگیری است و نفرات راه یافته به فینال و نفرات سوم سه وزن بانوان و آقایان مشخص شدند.

وزن منفی 61 کیلوگرم بانوان: یلزاوتا بندار از اوکراین و سوفیا موتسوکو از یونان راهی فینال این مسابقات شدند و مهناز حسن زاده از ایران و آناستازیا تیورمینا از روسیه سوم شدند.

وزن منفی 68 کیلوگرم بانوان: سارا ادریا از ایران و کارینا یونچوک از اوکراین راهی فینال این رقابت‌ها شدند و سینم اوزکان از ترکیه و لیودمیلا زابروفسکیا از روسیه مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

وزن مثبت 68 کیلوگرم بانوان: زینب اردوگان از ترکیه و بیتا جواهری از ایران راهی فینال این وزن شدند و قمزه کرسچی از ترکیه و دریا یاراشفسکایا از روسیه مقام سوم را کسب کردند.

وزن منفی 75 کیلوگرم آقایان: دانیل وریچوف از روسیه و اولکساندر چریانوف از اوکراین راهی فینال این مسابقات شدند و کامران رضایی نژاد و ابراهیم عبدالغفور از ایران مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

وزن منفی 84 کیلوگرم آقایان: آندری کونارو از روسیه و سید یاسین حسینی از ایران راهی فینال این مسابقات شدند و ییلاماران ویسپالینگام از مالزی و الکساندر مرکوف از روسیه مقام سوم این‌ مسابقات را کسب کردند.

وزن مثبت 84 کیلو گرم آقایان: محنت شاهین از ترکیه و حسین طبرته فراهانی از ایران فینالیست شدند و مصطفی پاپی زاده از ایران و سرگی تتیوشگین از روسیه سوم شدند.

فردا و در چهارمین روز از مسابقات، رقابت‌های کاتا و کومیته تیمی بانوان از ساعت 10 و آقایان از ساعت 15 پیگیری می شود و در چهارشنبه (روز پایانی) این مسابقات نیز رقابت های فینال پیگیری می‌شود.

آزمون مهم کاراته ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا؛ حضور در قزاقستان حق تیم اعزامی به مسابقات جهانی

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته کاراته ایران کاراته کسب کردند وزن مسابقات قهرمانی راهی فینال وزن منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏ الهلال قهرمان سوپرجام عربستان شد

دیگر خبرها

  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم