Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی عصر امروز در همایش بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در قشم، گفت: ولایت‌پذیری که اطاعتی است که منجر به سعادت و شهادت می شود، ریشه در توحید دارد و تفکر بسیجی از امام خمینی که خود داعیه‌دار توحید در عالم بود، نشات گرفته است.

وی ادامه داد: بسیج یک تفکر مطالبه‌گر، عاقل و شجاع در عرصه مسئولیت اجتماعی است و به موقع و شجاعانه از آرمان‌های انقلاب دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: بسیجیان هنگامی که نسبت به یک مسئله بصیرت پیدا کنند برای احقاق حق جامعه محکم می ایستند زیرا با خدای خود معامله کرده‌اند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم نیز شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به عنوان یک الگوی موفق تفکر بسیجی در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که به یک چهره جهانی تبدیل شد.

افشار فتح الهی گفت: بسیج در تمام برهه‌هایی که کشور به مردم نیاز داشت به عنوان یک نیروی مردمی در میدان بود و به رغم همه تهدیدها و فشارهای مخالفان انقلاب، امروز تفکر بسیجی در ایران و دنیا به محبوب ترین تفکر مردمی تبدیل شده است. 

وی ادامه داد: متاسفانه ظرفیت‌های عظیم قشم که می توانست منشاء قدرت جزیره در منطقه باشد، سال‌ها معطل مانده است، اما هم اکنون همه جوانان نخبه و متخصص جزیره قشم را الگوی تفکر بسیجی برای پیشرفت جزیره می دانیم.

فتح الهی اظهار کرد: دشمن درعرصه نظامی نتوانسته کاری برعلیه کشور ما پیش ببرد و از عرصه فرهنگ و اقتصاد وارد شده است اما جوانان بسیجی ما در این دو عرصه حضور فعال دارند و اجازه نخواهند داد که دشمن به اهدافش برسد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: درجزیره قشم نیز از این جوانان بسیجی  فراوان است که با خودباوری قشم را به جایگاهی که مستحق مردم شریف و مومن آن است، می رسانند.

همایش بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عصر امروز با حضور اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولین و مدیران انتظامی و اجرایی استان و شهرستان در قشم برگزار شد و در پایان "پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی" در محل ساختمان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: همایش بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جزیره قشم امام جمعه شهرستان قشم افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تفکر بسیجی شهید قاسم سلیمانی سازمان منطقه آزاد قشم تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

کد خبر 6096645

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید