Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:38:29 GMT

مصدومیت ۵ نفر در حادثه برخورد پراید با کامیون

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱۱۵۷

مصدومیت ۵ نفر در حادثه برخورد پراید با کامیون

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: برخورد شدید خودرو سواری پراید به ناحیه عقب خودرو کامیون پارک شده در جاده جلین به گرگان ابتدای خط سیاتلو، موجب مصدومیت هر پنج نفر سرنشین خودرو پراید شد.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش نشانی گرگان در ساعت ۲۱ و ۲۱ دقیقه امشب با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع حادثه رانندگی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره دو این سازمان را به محل حادثه، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت برخورد خودرو پراید با عقب خودرو کامیون متأسفانه ۵ نفر از سرنشینان خودرو پراید دچار مصدومیت شدند که با تلاش آتش نشانان از خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل شدند تا مراحل درمانی آنها و اعزام به بیمارستان آغاز شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور در دست بررسی است.

کد خبر 537239

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری گرگان گرگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تصادفات رانندگی حادثه حادثه رانندگی آتش نشاني آتش نشانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین