Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه و در سومین روز از هفته بسیج در مراسمی از فرماندهان و پیشکسوتان انتظامی هشت سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان و مدیران انتظامی استان برگزار شد؛ حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در سخنانی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) و هوشیاری و درایت بی نظیر ایشان اظهار داشت: بسیج از جمله اساس ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی، زمینه پیروزی در عرصه‌های مختلف خاصه عرصه دفاع مقدس رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر امروز کشور و ملت سلحشور ایران از گزند نااهلان محفوظ مانده، باید بپذیریم که به یمن تلاش و ایثارگری و حضور گسترده بسیج بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی حاصل تلاش، مجاهدت، ایثار و از خود گذشتگی مجاهدان، به ویژه بسیجیان در صحنه‌های اجتماعی و دفاعی است و این ارزش‌ها ارزان به دست نیامده است تا ارزان از دست رود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی تساهل در حفظ ارزشهای دینی را خیانتی بزرگ دانست و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که تساهل در حفظ ارزش‌های دینی خیانتی بزرگ به اسلام و جامعه اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به منشأ رویش و آرایش ارزش‌ها اشاره کرد و افزود: بسیج منشأ رویش و آرایش ارزش‌ها و بسیجی تشنه ارزش‌های اسلامی و دینی است و حفظ این ارزش‌ها زمانی میسر است که فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی عمومیت یابد و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان همچنین به دوران هشت ساله دفاع مقدس که اوج افتخارات ملت ایران است اشاره کرد و گفت: برای حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی ضمن تجلیل از فرماندهان پیشکسوت فرماندهی انتظامی لرستان در هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی نقش ارزشمندی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده و بیش از ۳۷۰۰ شهید، بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۲۰۰۰ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

کد خبر 5358523

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان خرم آباد هفته بسیج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران فرماندهی انتظامی لرستان جامعه اسلامی دفاع مقدس ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه