Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور فرانسه به ادامه اعتراضات در گوادلوپ از مناطق فرادریایی فرانسه در دریای کارائیب واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه به ادامه اعتراضات در گوادلوپ از مناطق فرادریایی فرانسه در دریای کارائیب واکنش نشان داد و درباره شرایط موجود ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون در واکنش به اعتراضات گوادلوپ با هشدار نسبت به ادامه این وضعیت، گفت: وضعیت در جزیره کارائیب بسیار انفجاری است. گوادلوپ باید بدون شرط کمپین واکسیناسیون کرونا را در پیش گیرد.

از سوی دیگر با ادامه اعتراضات در گوادلوپ، فرانسه نیروهای ویژه و واحدهای ضد تروریسم را به این منطقه اعزام کرده است و «گابریل آتال»، سخنگوی دولت فرانسه هم وضعیت در این منطقه را غیر قابل تحمل نامیده و اقدامات سخت علیه آشوبگران را وعده داده است.

مقام‌های محلی درباره تشدید اعتراضات در گوادلوپ هشدار داده‌اند. آن‌ها از فرانسه درخواست کرده‌اند که دوباره صلح را در این منطقه ایجاد کند.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی و صنعت جزایر گوادلوپ فرانسه با «نافرمانی مدنی» خواندن تظاهرات معترضان به محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد در جریان اعتراضات مردم این منطقه علیه محدودیت‌های کرونایی بیش از ۸۰ مغازه غارت و خالی شدند.

در همین راستا دادستان عمومی گوادلوپ تأیید کرد که ۳۰ نفر در دادگاه پوینت-آ-پیتر (بزرگترین شهر در استان گوادلوپ فرانسه) به ظن مشارکت در خشونت‌های روزهای اخیر که در مناطق مختلف فرانسه اتفاق افتاده است، حاضر شدند.

با توجه به افزایش آمار ابتلاء به کرونا در فرانسه ممنوعیت‌های جدیدی در این کشور اعمال شده است که اعتراضات عمومی را در برداشته است. از روز شنبه نیز پلیس جزایر گوادلوپ اعلام کرده است برای مقابله با این اعتراضات ۲۰۰ تن به نیروهای خود اضافه کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو آشوبگران فرانسه امانوئل ماکرون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

تسنیم در خبری نوشت: جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901309

دیگر خبرها

  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم