Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان طبق برنامه «مانوئل فرناندز» و در راستای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ماه قبل در تورنمنت چهارجانبه قطر شرکت کرد و حالا قرار است این تیم در ادامه اردوهای داخلی و برنامه‌های تدارکاتی راهی دو کشور اروپایی شود.

شورای برون مرزی اجازه عزیمت تیم ملی هندبال را به دو کشور رومانی و اسپانیا صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر سلیمی آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تأیید این خبر به مهر گفت: مجوز عزیمت تیم به این دو کشور صادر شده است. در حال حاضر کارهای مقدماتی برای دریافت ویزا و روادید برای بازیکنان و کادر فنی در حال انجام است و در صورت دریافت روادید بعد از برگزاری مسابقات لیگ در اواخر آذرماه راهی رومانی خواهیم شد.

وی افزود: قرار است ابتدا در مسابقات رومانی حاضر شویم و طبق برنامه دو تا سه مسابقه تدارکاتی را برای تیم در نظر گرفته‌ایم. پس از آن تیم به تهران بازگشته و بعد از یک استراحت چند روزه و تمرین راهی اسپانیا شده تا در مسابقات دیگری شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پس از اسپانیا به تهران باز می گردد و پس از استراحت راهی عربستان خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی شرکت کند.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان لهستان از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد. برای این مسابقات ۱۸ کشور از جمله عربستان، بحرین، کویت، عمان، امارات، قطر، کره‌جنوبی، ژاپن، استرالیا، اردن، عراق، تایلند، هند، ازبکستان، سنگاپور، هنگ کنگ، ویتنام و ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

قرار است مراسم قرعه‌کشی این مسابقات روز شنبه ۴ دسامبر برابر سیزدهم آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5358505

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی هندبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان فرهاد مجیدی تکواندو تیم ملی فوتسال ایران تیم گل گهر سیرجان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین