Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین چاهبندی دوشنبه شب در مراسم اعزام کاروان کمک‌های مردمی شهرستان دیر به زلزله زدگان استان هرمزگان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: پس از ابلاغ حضور موکب‌های سراسر کشور برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان، اقدامات خوبی در شهرستان دیر انجام شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیر افزود: خوشبختانه با کمک مردم ۱۲ تن مواد غذایی شامل آرد، خرما، آب معدنی، پوشاک و نایلون جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده امروز به شهر فین هرمزگان ارسال می‌شود و مجموعه موکب بیت الزهرا سلام الله علیها به مدت سه روز در مناطق زلزله زده به صورت جهادی کمک رسانی خواهد کرد.

چاهبندی یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات، موکب بیت الزهرا سلام الله علیها، بسیج سازندگی و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در جمع آوری این کمک‌ها همکاری داشته‌اند.

امام جمعه دیر کمک به مردم نیازمند را اقدامی شایسته دانست و گفت: روحیه بسیجی در ملت ما همچنان زنده است و امروز هم آن اخلاص و فداکاری که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم را می‌بینیم.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: امروز شاهد اعزام کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده هستیم که امیدواریم این روحیه ایثار و فداکاری در ملت ما زنده و ماندگار بماند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر بیان کرد: از همه کسانی که در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تلاش کردند تشکر می‌کنیم.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: این کار خیرخواهانه و انسان دوستانه نشان از روحیه ایثارگری مردم دیر است.

کد خبر 5358470

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهید ابراهیم هادی دفاع مقدس حجت الاسلام سید علی حسینی هرمزگان زلزله هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران ایلام شهرستان دیر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ سید علی اصغر رفاهی افزود: در این کارگروه درخواست‌ها جمع بندی و به تهران ارسال می شود.
وی گفت: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزود: برای بررسی موضوعات مهم، پرونده ویژه در تهران تشکیل می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 

سید علی اصغر رفاهی افزود: در شهرستان‌های استان هم معاونان و روسای سازمان با مردم ملاقات و درخواست‌های آنان را پیگیری می کنند.
وی گفت: بیشتر درخواست‌ها اجرای احکام حقوقی، کیفری و تقاضا‌ها شامل عفو، انتقالی و تسریع در رسیدگی پرونده زندانیان بود.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی