Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:03:25 GMT

چرا پنجره پرسپولیس باز نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱۹۲۳

چرا پنجره پرسپولیس باز نمی‌شود؟

مجید صدری از ریجکت دوباره طلب گابریل کالدرون توسط بانک سوییس خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پرسپولیس حدود دو سال است که با پرونده گابریل کالدرون به عنوان یک بحران جدی دست و پنجه نرم می‌کنند که این موضوع پس از بسته شدن پنجره به شکلی حاد تغییر کرد و حتی باوجود تامین رقم 740 هزار دلاری نیز باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته تائیدیه پرداخت را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شب گذشته مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با با کنایه به محمدحسن انصاری‌فرد در این خصوص گفت: آقای کالدرون شنیده‌ایم که با صدهزار دلار مشکل‌شان حل می‌شده و جالب است من دوبار با ایشان صحبت کردم و آدم محترمی بودند و با ما راه آمدند ولی الان باید حق بدهیم که به ما اعتماد ندارد و تا وقتی این 740 هزار دلار به حساب وکیل‌شان ننشیند تاییدیه را نمی‌دهد و تمام تلاش‌مان این این که این کار را انجام دهیم.

 

صدری با اشاره به اینکه این رقم از کجا تهیه شده، عنوان کرد: من از شما اجازه می‌خواهم وقتی تائیدیه پرداخت را گرفتیم در این باره توضیح بدهیم. البته می‌بینیم این حواشی که ایجاد شده، رسانه‌های بیگانه و برخی رسانه‌های داخلی با آن همسو می‌شوند، درست نیست. دکتر سجادی کمک کردند و تلاش داشتند که این پول تهیه شود و دل 40 میلیون هوادار باید شاد می‌شد. کالدرون برای زمان ما نیست و به ارث رسیده.

 

او در مورد تاخیر در پرداخت مبلغ اظهار داشت: مشکلی که ما الان داریم در بحث نقل و انتقال پول است. ما تعهدی که به هواداران دادیم را برای پول کالدرون تامین کردیم و الان حدود 10-15 روز است که برای جابجایی این رقم اقدام کردیم و جالب است بدانید که دو بار این پول ریجکت شده. بالاخره تحریم است و وقتی جمهوری اسلامی تحریم است، در تمام موارد است. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به زمان باز شدن پنجره توضیح داد: الان خداراشکر بخشی از این پول نشسته و این تامین و انتقال طلب کالدرون کار بزرگی بود و ما این را به هواداران قول دادیم و انجام دادیم. یک مقداری از این پول مانده و در چند روز آینده قطعا این پول به دست وکیل خواهد رسید و پس از دریافت تائیدیه، 24 ساعته پنجره بازخواهد شد. ما مدارک سوییفت را از طریق فدراسیون به فیفا ارسال کردیم تا یک مجوز 10روزه به ما بدهد و قرارداد را ثبت کنیم.

پرسپولیس تهران مجید صدری (سرپرست) گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مجید صدری سرپرست گابریل کالدرون سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد