Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:55:12 GMT

فجرسپاسی- سپاهان / ملاقات با گربه سیاه پس از ۸ سال

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۲۲۷۵

فجرسپاسی- سپاهان / ملاقات با گربه سیاه پس از ۸ سال

تیم فوتبال سپاهان پس از دو هفته ناکامی برابر رقبا دیدار سختی در خانه رقیب سرسخت همیشگی خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های فجرسپاسی و سپاهان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های فجرسپاسی و سپاهان

چهارشنبه، ۳ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: حافظیه شیراز

داور: ناصر جنگی

پخش زنده: شبکه فارس و شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: سپاهان ۳- فجرسپاسی صفر

رویارویی بد موقع با گربه سیاه

چه آن زمان که سپاهان فاتح لیگ می‌شد و چه در فصولی که جزو مدعیان نبود، فجرسپاسی همیشه رقیبی سرسخت برای طلایی پوشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شیرازی لیگ که پس از ۷ فصل مجدد به لیگ برتر بازگشته است در سالیان نه چندان دور به دلیل عملکرد بسیار خوب در دیدارهای رو در رو به گربه سیاه سپاهان معروف شده بود، در واقع برای شیرازی‌ها تفاوتی نداشت سپاهان صدر جدول است یا نه، آنها همیشه در شیراز رقیبی سخت برای سپاهان بودند و در اکثر مواقع هم از این تیم امتیاز می‌گرفتند.

حال در بازگشت مجدد فجرسپاسی به لیگ برتر، سپاهان در زمان بدی باید به شیراز سفر کند و به مصاف این تیم برود، شاگردان محرم نویدکیا پس از شکست برابر ذوب آهن، در دیدار خانگی برابر تراکتور هم ناکام بودند و حالا در حالی که از آخرین بردشان نزدیک به یک ماه می‌گذرد، تیم آماده فجرسپاسی را در پیش دارند.

سپاهان از ۵ بازی ابتدایی‌اش که البته اکثراً بازی‌های سختی به شمار نمی‌رفت ۱۰ امتیاز کسب کرده است و این در حالی است که واقع بینانه انتظار می‌رفت سپاهانِ مدعی قهرمانی از این ۵ بازی امتیازات بیشتری جمع کند. با این حال امتیاز از دست دادن رقبا در این دو هفته اخیر باعث شد سپاهان آنچنان هم از کورس عقب نماند. با این حال محرم نویدکیا خوب می‌داند برد برابر فجرسپاسی چقدر برای تیمش در این اوضاع و شرایط جدول حیاتی است و بدون شک کل تیم به اهمیت این دیدار واقف هستند.

در سوی دیگر فجرسپاسی هرچند لیگ را خوب آغاز نکرد و دو شکست متوالی برابر نساجی و گل گهر متحمل شد اما در ۳ هفته بعدی ۲ برد برابر صنعت نفت و پیکان آورد و استقلال را نیز متوقف کرد تا نشان دهد خیلی زود به شرایط بازی در لیگ برتر عادت کرده است و به این راحتی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهد. فجرسپاسی که به نظر در فرم مطلوبی قرار گرفته است از ۵ بازی ۷ امتیاز دارد و در صورت شکست دادن سپاهان، ۱۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از سپاهان قرار می‌گیرد!

سپاهان در حالی به مصاف فجرسپاسی می‌رود که مصدوم و محرومی ندارد و با تمام قوا می‌تواند برابر رقیب قرار گیرد.

ترکیب احتمالی فجرسپاسی:

ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، رضا آقا بابایی و محمد کاظمی

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، مسعود ریکی، سروش رفیعی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 537242

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس حالا در لیگ برتر شرایطی را تجربه می‌کند که فصل پیش رقیبانش برای قهرمانی چشیده بودند؛ به خصوص سپاهان که با از دست دادن امتیاز مقابل ملوان صدر را تسلیم رنگ سرخ کرده بود و تا هفته سی‌ام لیگ در پی جبران آن یک امتیاز گشت اما خبری از لغزش شاگردان یحیی گل‌محمدی نبود.

پرسپولیس فصل پیش درحالی که با تنها یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت، در هفته پایانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برابر نساجی قرار گرفت و خیلی زود و در همان دقایق اول توسط علی نعمتی به گل رسید تا استرس در اردوی سپاهان حاکم شود و هواداران سرخ‌های تهرانی کمی آرام و قرار بگیرند.

تنها ۱۵ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که مهرداد عبدی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار نساجی برای بازگشت به بازی سخت‌تر بشود و با این شرایط، در دقیقه ۲۸ باز هم سرخپوشان با ضربه سعید صادقی برای بار دوم دروازه حریف را باز کردند.

اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم هم شاگردان یحیی گل‌محمدی به حملات خود ادامه دادند تا در دقیقه ۷۵، سروش رفیعی گل سوم را به ثمر برساند و تنها سه دقیقه بعد هم میلاد سرلک با شوتی تماشایی چهارمین گل سرخپوشان را وارد دروازه علیرضا حقیقی کند.

پس از برتری چهار گله پرسپولیس و در شرایطی که اخراج فرزاد زامهران، نساجی را در دقایق پایانی ۹ نفره کرده بود، یحیی گل‌محمدی در اقدامی جالب، احمد گوهری را به جای علیرضا بیرانوند به زمین فرستاد تا دروازه‌بان دوم سرخپوشان هم در هفته پایانی برای دقایقی در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

حالا اما شرایط کاملا متفاوت است. نساجی فصل پیش درحالی در مسیر قهرمانی سرخ‌ها قرار داشت که آنها اگرچه در نیمه دوم جدول بودند اما خطر سقوط تهدیدشان نمی‌کرد. مازندرانی‌ها اما در این فصل شرایط سختی را تجربه کردند و پس از تغییر دو سرمربی از ابتدای فصل، با ساکت الهامی در پی بقا می‌گردند.

نساجی در هفته‌های گذشته درخشیده و هفت امتیاز از سپاهان، تراکتور و ذوب آهن گرفته تا خط نشانی بزرگ برای پرسپولیس در راه قهرمانی بکشد. پرسپولیس فصل پیش اتمسفر سنگین ورزشگاه وطنی را تجربه کرده بود اما حالا این جو وقتی تیم محبوب‌شان در خطر سقوط باشد، سنگین‌تر هم می‌شود.

باید دید پرسپولیس قادر به تکرار برد خاطره‌انگیز فصل پیش خود خواهد بود یا نساجی شادی را به شهر خسته هدیه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود