Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو گروه دوستی پارلمانی «ایران و چین» در مجلس گفت: دیپلماسی قضایی یک ایده نو و متفاوتی است که می‌تواند نگرش‌ها و نگاه‌ها به موضوع قضاوت در عرصه بین المللی را در هر کشوری تغییر بدهد. محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به گفتمان جدید «دیپلماسی قضایی» که رئیس دستگاه قضا در دیدار اخیر با جمعی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی در تهران، مطرح کرد، گفت: دیپلماسی‌هایی که صورت می‌گیرد یا در حوزه دولتی هاست و یا دیپلماسی مردمی است که توسط پارلمان‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: دیپلماسی قضایی یک ایده نو و متفاوتی است که می‌تواند نگرش‌ها و نگاه‌ها به موضوع قضاوت در عرصه بین المللی را در هر کشوری تغییر بدهد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: بنده معتقدم خیلی از مسائل و مشکلاتی هنوز بین کشور‌ها وجود دارد که پرداختن به دیپلماسی اقتصادی می‌تواند آن‌ها را به طور کامل برطرف کند.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و چین اظهار داشت: تشکیل دیپلماسی قضایی به واسطه تشکیل یک مجمع جهانی حقوقی می‌تواند تمامی مشکلات فیمابین کشور‌ها را حل و فصل کند.

وی تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که ایده و گفتمان دیپلماسی قضایی از سوی رئیس دستگاه قضا ابتکار خوبی است البته باید مورد پیگیری قرار گیرد تا بتوان آن را اجرایی کرد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: بخشی از این کار - دیپلماسی قضایی - باید از طریق سفرای ما و دستگاه سیاست خارجی دنبال شود.   بیشتر بخوانید: اقدام رئیس دستگاه قضا در ایجاد گفتمان دیپلماسی قضایی رسواکننده چهره دروغین استکبار جهانی است

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم دیپلماسی قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل جواب رئیس بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

امروز و قبل از شروع بازی بایرن با فرانکفورت، توخل پاسخ این اظهارنظر رئیس را داد و گفت: «این خیلی دور از واقعیت است و من حتی نمی دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر من چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی اگر خوب کار کنند، همیشه جایگاهی ویژه در کنار من دارند. من به سختی می توانم حرف های اولی هوینس را درک کنم.»

دیگر خبرها

  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند