Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: ماه گذشته ‌۲۰۶ میلیون سهم، به ارزش ۱۴۷ میلیارد ‌تومان در تالار بورس استان معامله شد. ‌

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ‌اظهار کرد: در آبان ماه امسال ‌تعداد ۲۰۶ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۲۳ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام ‌شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از یک هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال در ‌بورس منطقه‌ای استان مورد معامله قرار گرفت، که ۴۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش ‌بوده است‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تغییرات شاخص‌های بورس و فرابورسی در بورس استان نیز اشاره کرد و افزود: شاخص کل ‌بازار بورس با ۴۹ هزار و ۴۲۲ واحد کاهش در مقایسه با پایان مهر ماه یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ‌‌۹۳۵ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۲۳۰ واحد کاهش به رقم ۲۰ هزار و ۱۷ ‌واحد رسید‎. ‎
جوادی ادامه داد: ماه گذشته در تالار بورس ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، فعالیت ‌داشته اند که نمایندگی شرکت کارگزاری توانا با بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال معامله در آبان ماه ‌توانست ۱۶ درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد. ‌

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس کارگزاری بورس آذربایجان غربی وحید جوادی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در پی انتشار تصاویری مربوط به برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه توسط کشاورزان در مسیر رودخانه گدار در فضای مجازی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی اعلام کرد: به اطلاع هم استانی‌ها می رساند روزهای گذشته برابر وصول گزارش مبنی بر برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه در مسیر رودخانه گدار بلافاصله بررسی‌های لازم به عمل آمد.

براساس اعلام این شرکت موتورپمپ‌های کار گذاشته شده، از بابت حق آبه کشاورزان روستا‌های همجوار با رودخانه گدار بوده که به جهت تعریض رودخانه برداشت حق آبه این کشاورزان با مشکل مواجه شده و مقرر شده است؛ یک واحد ایستگاه پمپاژ توسط جهاد کشاورزی استان احداث گردد که برابر اعلام اداره جهاد کشاورزی به جهت طولانی بودن عملیات احداث ایستگاه پمپاژ این امر در سال‌های آتی محقق خواهد شد و به محض احداث ایستگاه حق آبه کشاورزان از این محل تامین خواهد شد.

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی تاکید کرده است: این شرکت در کنار سایر ارگان‌های متولی احیای دریاچه ارومیه تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از هرگونه برداشت غیرمجاز آب در مسیر انتقال حق آبه دریاچه ارومیه به پیکره نگین فیروزه‌ای ایران می‌نماید و در این راستا از کلیه هم استانی‌های فهیم و عزیز تقاضا می‌شود احساس مسئولیت بیشتری در قبال حق‌آبه دریاچه ارومیه داشته و از هرگونه برداشت غیرمجاز در مسیر انتقال آب خودداری نمایند و این شرکت را در به انجام رساندن رسالت خود یاری نمایند.

 

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟