Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:11:04 GMT

حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان در مدارس اصل مهم است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۲۷۶۳

حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان در مدارس اصل مهم است

علیرضا دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس متوسطه اول و مقطع ابتدایی اظهار داشت: سومین مرحله از بازگشایی تدریجی مدارس از روز گذشته در استان کلید خورد و ۲۷۰ هزار دانش آموز ابتدایی و ۱۳۱ هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول مدارس شهری روانه مدارس شدند.

وی با اظهار اینکه آموزش حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی در حال انجام است، گفت: اولین مرحله بازگشایی مدارس از سوم مهرماه و مدارس متوسطه دوم از نیمه آبان ماه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس طبق شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا صورت گرفته است و تاکنون ۹۸ درصد دانش آموزان دوز اول واکسن و ۷۵ درصد نیز دوز دوم را دریافت کردند.

دهقان یادآور شد: رانندگان سرویس ملزم به ارائه کارت واکسن هستند و از فعالیت رانندگان بدون ارائه کارت جلوگیری می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان را اصل اول بیان کرد و گفت: تمام تلاش صورت می‌گیرد تا فضای مدارس امن برای حضور دانش آموزان باشد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌ها به مدیران مدارس ابلاغ شده است، گفت: چنانچه فضای کلاس برای حضور دانش آموزان کافی نباشد باید کلاس‌ها به صورت گروه بندی برقرار شود و از خانواده‌ها تقاضای همکاری با اولیای مدرسه را داریم.

کد خبر 5358645

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس آموزش و پرورش مازندران هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران ایلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود